سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

توسعه همکاری دانشگاه پیام نور با دانشگاه‌های صربستان

باشگاه پیام نور :

استادان دانشگاه پيام نور كشورمان به منظور توسعه روابط علمي و فرهنگي، از دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگي ملي صربستان در بلگراد بازديد كردند.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM)،جمعی از استادان علوم سیاسی و جامعه‌شناسی دانشگاه‌های پیام نور با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان، از سه دانشگاه و دو مرکز مهم ملی فرهنگی صربستان در بلگراد بازدید کردند و با استادان و کارشناسان فرهنگی این دانشگاه‌ها و مراکز، به گفت‌وگو و تبادل نظر درباره مسایل مشترک و همکارهای‌های آینده علمی و پژوهشی پرداختند. این برنامه، دومین برنامه دیدارهای متقابل استادان دانشگاه‌های دو کشور از مراکز علمی پژوهشی یکدیگر در سال جاری است.
این استادان که متشکل از غلامرضا سالارکیا، دارای دکترای مدیریت دولتی، علیرضا قاضی‌زاده، دارای دکترای مطالعات امنیت و دفاع ملی، خیرالله مجیدی، دارای دکترای سیاست‌گذاری‌های عمومی با گرایش انرژی، اکبر الله‌وردی، دارای کارشناسی ارشد مدیریت، میر قاسم بنی‌هاشمی، دارای دکترای جامعه‌شناسی سیاسی و کریم کشکولی، دارای دکترای مسایل اجتماعی بود، به همراه محسن سلیمانی، وابسته فرهنگی کشورمان در صربستان، از کتابخانه ملی صربستان، دانشکده دولتی امنیت و دیپلماسی دانشگاه نیکلا تسلا، دانشکده رسانه، مدیریت و بازرگانی دانشگاه خصوصی جان نزبیت، مرکز آرشیو ملی یوگسلاوی در بلگراد و دانشکده علوم سیاسی دانشگاه بلگراد، بازدید کردند.
بنا بر اعلام این گزارش، این هیأت علمی و فرهنگی همراه با آنا میلوتینوویچ، معاون روابط بین‌الملل کتابخانه ملی صربستان از قسمت‌های  مختلف این کتابخانه شامل سالن مطالعه، بخش‌های آرشیو، موزه بقایای کتاب‌های نابود شده در جنگ جهانی دوم، مخزن بزرگ کتابخانه، محل ترمیم کتاب‌ها، بخش دیجیتال کتابخانه و … دیدن کردند و با مسئولان کتابخانه درباره مسایل مختلف از جمله نحوه نگهداری کتاب‌ها و آرشیو و نحوه گسترش کتابخانه، به گفت‌وگو پرداختند.
همچنین این هیأت در دیدار از دانشکده دیپلماسی و امنیت دانشگاه نیکولا تسلا، با خانم ویولتا راشکوویچ، رییس دانشکده و تنی چند از استادان علوم سیاسی، دفاعی و امنیتی این دانشکده به بحث و گفت‌وگو درباره مسایل مختلف آموزشی، اداری و پژوهشی در این دانشکده پرداختند و راه‌هایی را برای توسعه همکاری‌های علمی پژوهشی با یکدیگر در میان گذاشتند؛ از جمله تبادل تحقیقات، استاد و دانشجو و انتشار مجله‌ای مشترک.
در دیدار با رییس و تنی چند از استادان دانشکده رسانه، مدیریت و بازرگانی دانشگاه خصوصی جان نزبیت و گفت‌وگو با آنها نیز، مسایل دانشجویی، آموزشی، کارهای پژوهشی ملی و نحوه و مقاطع پایان‌نامه‌نویسی و دفاع از آن در این  دانشگاه، مورد بحث گذاشته شد.
دانشگاه جان نزبیت، بزرگ‌ترین و مجهزترین دانشگاه خصوصی صربستان با بیش از ۱۸ هزار دانشجو است.
همچنیی در بازدید از آرشیو ملی اسناد یوگسلاوی در بلگراد، اعضای این هیأت با معاون بین‌الملل این مرکز و کارشناس ارشد آن به گفت‌وگو پرداختند. مسایلی همچون تعداد اسناد، نحوه ارتباط بین این موزه و آرشیو اسناد ادارات، نحوه نگهداری اسناد و نحوه استفاده از آنها در تحقیقات، میزان دیجیتالی شدن اسناد، انتشار اسناد و … موضوع این گفت‌وگو بود.
همچنین هیأت شش نفره استادان دانشگاه پیام نور از دانشکده علوم سیاسی دانشگاه بلگراد دیدار کرده و با دارکو نادیچ، معاون توسعه آموزشی و دو تن از استادان علوم سیاسی این دانشکده به گفت‌وگو درباره مسایل سیاسی اجتماعی و دیدگاه‌های استادان درباره نحوه تحلیل مسایل و نیز نحوه اداره دانشکده، مسایل دانشجویی، نحوه جذب دانشجو، نوشتن پایان‌نامه و دوره‌های کارشناسی تا دکترای این دانشکده، پرداختند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .