سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر ارشد سال ۹۵ پیام نور فعال شد

سایت باشگاه پیام نور : کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 95 پذیرش مهرماه (نوبت شانزدهم) دانشگاه پیام نور منتشر شد.

به گزارش سایت باشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) : کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال ۹۵ (نوبت شانزدهم) دانشگاه پیام نور از امروز دوشنبه ۱۰ اسفندماه ۹۴ از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org قابل دسترس می باشد.

دریافت و پرینت کارت شرکت در آزمون دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۵(نوبت شانزدهم) – کلیک کنید

آزمون دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال ۹۵ (نوبت شازدهم – پذیرش مهرماه ۹۵ ) به صورت تستی ۴ گزینه ای و بدون نمره منفی صبح روز پنج شنبه ۱۳ اسفندماه ۹۴ در ۹۹ شهرستان و مراکز استان های مختلف کشور برگزار می ‌شود (لیست محل برگزاری آزمون فراگیر – اینجا کلیک کنید)

 

تعداد ۶۴ هزار و ۵۴۳ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت شانزدهم (سال ۹۵) ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۱ هزار و ۱۴۶ نفر معادل ۴۸٫۳۲ درصد داوطلبان زن و ۳۳ هزار و ۳۹۷ نفر معادل ۵۱٫۷۷ درصد داوطلبان مرد هستند.

به هر یک از داوطلبان یک بسه مجموعه سئوالات داده می شود که با توجه به اینکه دفترچه سئوالات شخصی سازی شده است شماره داوطلب و نام و نام خوانوادگی داوطلب بر روی بسته ها درج شده است. دفترچه ها دارای تنوع بوده و با عناوین B.C.D.E تقسیم شده اند.

ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهرماه ۹۵ دانشگاه پیام نور ۲۰ هزار و ۹۶۰ هزار است.

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

آزمون از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان رأس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد.

برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن کارت ملی، شناسنامه عکس دار و پرینت کارت آزمون ضروری است.

 

متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

داوطلبانی که شماره پرونده – سریال ثبت نامی و یا کد پیگیری خود را فراموش کرده اند بر اساس اطلاعیه مربوط ، با به همراه داشتن کارت ملی و یا اصل شناسنامه بهباجه رفع نقص مراجعه و نسبت به در یافت شماره پرونده و شماره داوطلبی اقدام و بر اساس روش چهارم کارت خود را دریافت نمائید.

 

نکته مهم : داوطلبان توجه داشته باشند که معدل مقطع کارشناسی خود را به صورت صحیح وارد کرده باشند در غیر این صورت نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

دواطلبانی که سال آخر هستند و قصد شرکت در آزمون مقطع بالاتر را دارند باید براساس معدل اعلام شده در فرم مخصوص دفترچه که توسط دانشگاه آنها تکمیل شده است معدل خود را اعلام کنند. اما متاسفانه شاهد اعلام معدل توسط خود دواطلبان براساس سیستم آموزشی دانشگاه یا و براساس حدس و گمان صورت می گیرد و موجب بروز مشکل مغایرت معدل و لغو قبولی می شود پس اگر هنوز مدرک گواهی موقت خود را از دانشگاه نگرفته اید حتما و الزاما باید فرم مخصوص معدل توسط دانشگاه تهیه شود و معدل اعلام شده در آن را اعلام کنید و اصل فرم را نزد خود تا پایان ثبت نام در مقطع بالاتر به عنوان سند اعلام معدل نگه دارید البته دانشگاه نیز موظف است یک نسخه از فرم را در پرونده آموزشی دانشگاه بایگانی کند.

دواطلبان سال آخر کارشناسی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر را دارند می توانند فرم مخصوص را از دفترچه دانلود کنند.

آن داوطلبانی نیز که فارغ التحصیل شده اند نیز باید براساس معدل نوشته شده در مدرک (یا گواهی موقت) معدل را اعلام کنند.

 

 

 

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار آموزش عالیاخبار برگزیدهاخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار مهم پیام نورفراگیر پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .