سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

آغاز ثبت‌نام طرح قرآنی «تسنیم» در دانشگاه پیام‌نور لرستان

باشگاه پیام نور :

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر اداره فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور لرستان، از آغاز ثبت‌نام طرح بزرگ قرآنی «تسنیم» در مراکز و واحدهای این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه دانجشویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) ایکنا-، مراد ویسی، مدیر اداره فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور لرستان، از آغاز ثبت‌نام طرح بزرگ قرآنی «تسنیم» در مراکز و واحدهای این دانشگاه خبر داد و گفت: براساس تفاهم‌نامه‌هایی که معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور منعقد کرده، طرح تسنیم قرآن در سه سطح؛ جمال قرآن، کمال قرآن و دوام قرآن اجرا می‌شود.
وی با اشاره به این‌که بخش جمال قرآن مربوط به صوت و لحن و تجوید است، تصریح کرد: این بخش از طرح با همکاری سازمان دارالقرآن‌الکریم انجام می‌شود، که در آن مدیران فرهنگی مراکز و واحدها از دانشجویانی که در این زمینه تبحر و استعداد دارند ثبت‌نام می‌کنند.
مدیر اداره فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور لرستان، افزود: در بخش کمال قرآن که مربوط به تفسیر مفاهیم قرآن است با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که در آن کتاب‌هایی که توسط این معاونت تألیف شده در اختیار قرآن‌پژوهان قرار گرفته و از آن‌ها ثبت‌نام به‌عمل می‌آید.
وی با اشاره به این‌که بخش دوام قرآن مربوط به حفظ قرآن است که این بخش با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این بخش از متقاضیان در زمینه حفظ جزء۳۰ و جزء یک و سه جزء قرآن کریم ثبت‌نام می‌شود.
ویسی با اشاره به این‌که اساتید و کارکنان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور نیز می‌توانند در این طرح بزرگ شرکت نمایند، اظهارکرد: در این طرح جهت بهره‌مندی قرآن‌پژوهان از چشمه زلال معرفت قرآنی از اساتید مجرب در زمینه علوم قرآنی استفاده می‌شود.
مدیر اداره فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور لرستان ادامه داد: از مزایای این طرح جامعیت آن است که متقاضیان می‌توانند در هر سطحی از قرآن که مایل باشند شرکت نمایند و دیگر مزیت آن اجرای اردوهای زیارتی  به مشهد مقدس و اماکن مقدس است.
وی این طرح را عامل تحولی بزرگ در زمینه یادگیری و ارتباط بیشتر جامعه دانشگاهی با قرآن کریم دانست و از تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور خواست تا با مراجعه به ادارات فرهنگی در مراکز/واحدها نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .