سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

تغییر روند فعالیت موسسات اعزام دانشجو به خارج / شرط اعزام دانشجو

باشگاه پیام نور :

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت از تغییر روند فعالیت موسسات اعزام دانشجو به خارج در آینده نزدیک خبر داد و گفت: موسسات باید برای جذب دانشجوی خارجی به داخل کشور تلاش کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM)دکتر حمید اکبری درباره آمار موسسات اعزام دانشجو به خارج گفت: کارگروه موسسات اعزام دانشجو به خارج از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری و چند وزارتخانه دیگر تشکیل شده است و دبیرخانه این کارگروه در وزارت علوم مستقر شده است.

وی افزود: برنامه ای که ما برای موسسات اعزام دانشجو در نظر گرفته ایم این است که وضع فعلی این موسسات را تغییر دهیم و اگر قرار است تمدیدی صورت گیرد، موسسه ای تمدید شود، که یک طرفه کار نکند.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت یادآورشد: درحال حاضر این موسسات دانشجوی ایرانی به خارج اعزام می کنند، این درحالی است که، این روند مربوط به ۱۰ تا ۲۰ سال گذشته است.

وی ادامه داد: ما شاهد هستیم که در کنکور بارها اعلام شده چند هزار ظرفیت و صندلی خالی مانده، از طرفی نیز کیفیت دانشگاهها ارتقاء یافته و توانمندی دانشگاه ها بالا رفته و چند هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های ایرانی تحصیل می کنند.

اکبری افزود: بنابراین موسسات اگر بخواهند ادامه فعالیت بدهند، قطعا در آینده به شرطی به آنها اجازه فعالیت داده خواهد شد، که به ازای هر اعزامی، در مقابل دانشجویان خارجی را نیز به داخل کشور بیاورند. در واقع این موسسات نیز باید خود را آماده کنند که دیگر با روند فعلی نمی توانند فعالیت کنند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار آموزش عالی
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .