سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

پیشنهاد ما تقویت دفاتر حقوقی در واحدهای دانشگاهی است

رئیس دانشگاه آزاد:

تدوین 30 هزار صفحه بخشنامه‌ و آیین‌نامه و تبدیل آن به 3 هزار صفحه‌ از کارهای مهم در حوزه حقوقی این دانشگاه است.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) حمید میرزاده امروز در نخستین همایش ملی مدیران حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مسائل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی افزود:پیشنهاد ما تقویت دفاتر حقوقی در واحدهای دانشگاهی بوده است.
وی با اشاره به تشکیل شورای داوری در کنار شورای راهبردی در دانشگاه آزاد اظهار داشت: زمانی که پرونده‌ای را برای ما می‌فرستند ابتدا آن را تفهیم می‌کنیم و سپس به شورای داوری دانشگاه ارجاع می‌دهیم تا مراحل حقوقی قضایی آن پیگیری شود.
رئیس دانشگاه آزاد افزود: از ۱۰۰ پرونده‌ای که ارجاع داده‌ایم۳۰ درصد مربوط به روسای دانشگاهی بود که به حق دانشگاه دست‌درازی کرده بودند و برکنار شدند، مجموعه‌ای قوی در این زمینه کار می‌کند تا از حقوق دانشگاه دفاع شود و خوشبختانه دانشگاه آزاد در زمینه حقوق قوی است.
وی با تأکید بر اینکه در ایران مسائل حقوقی پیچیده است، خطاب به معاون حقوقی رئیس‌ جمهور اضافه کرد : ای کاش به همت آقای انصاری که حقوقدان است کاری که در دانشگاه آزاد صورت گرفته است در کل کشور نیز انجام شود.
میرزاده با تاکید بر اینکه اکنون مثلث حراست، حسابرسی و امورحقوقی در دانشگاه آزاد اسلامی از حقوق این دانشگاه دفاع می کند، ادامه داد: درحال حاضر آنچه در دانشگاه آزاد اتفاق می‌افتد مدیریت مشارکتی و مشارکت مدیریتی است به نحوی که هیچ کاری در دانشگاه آزاد بدون مشاوره انجام نمی‌شود.
وی گفت: ما ۲۱ شورای مشاوره داریم و ارتباط خوبی بین صف و ستاد وجود دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص مسئله مورد مناقشه بین دانشگاه آزاد و وزارت علوم که طی آن برخی از رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد مورد تأیید وزارت علوم نیست تصریح کرد: ۳۰ هزار رشته محل داریم که ۲۳ هزار مورد آن توسط شورای آموزش عالی به تصویب رسیده است اما ۷ هزار مورد آن توسط دانشگاه آزاد تصویب شده و در دفترچه کنکور سراسری نیز آمده است ، ما به این نتیجه رسیدیم از ظرفیت قانون استفاده کنیم.
میرزاده با اشاره به اینکه ۴۰ درصد آموزش عالی ایران به عهده دانشگاه آزاد اسلامی است، خاطرنشان کرد: یک گنجینه علمی بزرگی در دانشگاه آزاد کار می‌کند، ۱۱ بیمارستان متعلق به این دانشگاه است  و ۴ بیمارستان دیگر هم تا آخر سال ایجاد می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه الگوی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین‌المللی قابل طرح است، افزود: این دانشگاه یک الگوی جهانی است.
میزرزاده افزود: دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی در ۱۰ سال گذشته رشد داشته‌اند.
در ادامه این همایش از مجموعه مقررات به روز رسانی شده دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۵ از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون حقوقی ریاست جمهوری رونمایی شد.

انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار دانشگاه آزاد
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .