سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

دستورالعمل اجرایی درس روانخوانی و تجوید مقدماتی

باشگاه پیام نور :

دانشگاه پیام نور دستورالعمل اجرایی درس روانخوانی و تجوید مقدماتی رشته علوم قرآن حدیت را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM)دانشگاه پیام نور دستورالعمل اجرای درس روانخوانی و تجوید قران کریم به شرح زیر می باشد
پیرو ابلاغ برنامه درسی و سرفصل جدید رشته علوم قران و حدیث به اطلاع می رساند؛ یکی از اهداف این برنامه بهره گیری فزونتر دانشجویان از متن قران کریم و تلاوت مستمر آن است لذا در این راستا سنجش توان دانشجویان در میزان مهارت روانخوانی و تجوید قران کریم به عنوان یکی از مهارت های اولیه به عهده اساتید محترم قرار داده شده است بنابراین در راستای وحدت رویه و هماهنگی کامل مراحل اجرایی به شرح زیر اعلام می شود تا با پیش بینی کامل مراحل رعایت و اجرا شود:

 

 

۱- مراکز و واحدهای مجری لازم است درس روانخوانی و تجوید قران کریم را برای دانشجویان ورودی ۵۹ به بعد این رشته به عنوان درسی فرهنگی و کارگاهی به همراه مدرس حایز شرایط در سیستم جامع آموزشی گلستان تعریف کنند

۲- دانشجویان پذیرفته شده در رشته علوم قران و حدیث ضرورتا باید درس روانخوانی و تجوید قران کریم را در فهرست انتخاب واحد نیم سال اول خود انتخاب کنند.

۳- دانشجویان پذیرفته شده که دارای مدرک روانخوانی و تجوید قران کریم از دار القران سازمان تبلیغات هر شهرستان باشند باید گواهی خود را حداکثر تا قبل از حذف و اضافه به مرکز/ واحد دانشگاهی خود ارایه کرده و مدرس محترم درس نسبت به ثبت نمره کیفی قبول در لیست نمرات سیستم جامع آموزشی گلستان اقدام نماید.

۴- دانشجویانی که مدرک مورد اشاره در بند قبل را ارائه نکنند باید در آزمون سنجش ورودی که توسط استاد محترم درس برگزار می شود شرکت کرده و در صورتی که حائز نمره کیفی قبول نشوند باید در کلاس درس مربوط شرکت کرده و در پایان نیم سال در آزمون نهایی شرکت کنند تا استاد محترم درس مهارت روانخوانی و تجوید ایشان را احراز نمایند.

۵- درس مزبور فاقد منبع است اما به استادان محترم توصیه می شود در تجوید از منابعی در سطح کتاب حلیه القران جناب آقای موسوی بلده استفاده شود.

۶- در صورتیکه دانشجویان محترم درس ۳ واحدی مزبور را در آزمون های اولیه با موفقیت قبول شوند اجازه انتخاب درس دیگری بجای آن ۳ واحد را نخواهند داشت


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار برگزیدهاخبار کارشناسی پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .