سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

آیین اختتامیه بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن برگزار شد

آیین اختتامیه بخش دانشگاهی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور مسوولان بخش های حاضر در نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) به نقل از ایرنا ایرنا در این آیین، جعفرپور، رئیس مرکز قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به ارایه گزارشی از فعالیت دانشگاه های زیر مجموعه این وزارتخانه در این دوره از برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پرداخت.
بنابر اعلام سه شنبه ستاد خبری نمایشگاه مذکور، جعفرپور تشریح کرد: وزارت علوم در این نمایشگاه با حضور دانشگاه های علامه طباطبایی، مرکز گفتمان سازی دانشگاه شریف، آزاد اسلامی، پیام نور، الزهرا و قرآن و حدیث به ارایه فعالیت ها و توانمندهای خود در حوزه قرآن و عترت پرداخته است.
وی با اشاره به ارایه ١٠٠ پایان نامه و طرح های پژوهشی برتر قرآنی در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن، ادامه داد: در این بخش از نمایشگاه مسابقه ای با عنوان چرا اسلام بهترین دین است؟ برگزار شده بود که تاکنون بیش از پنج هزار نفر در آن شرکت کرده اند.
جعفرپور با اشاره به رونمایی از طرح جامع قرآنی مائده توسط بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن، اظهار کرد: برگزاری نشست های تدبر در قرآن، آیه گرافی در غرفه ها، ارایه نرم افزار فلق به عنوان اولین فرهنگ لغت قرآنی و نمایش ١٢٠ اثر فاخر هنر قرآنی از دیگر فعالیت های این دوره بوده است.
‘ولی الله مهدی پور’، رئیس مرکز فعالیت های قرآنی دانشگاه پیام نور نیز به ارایه گزارشی پرداخت و گفت: دانشگاه پیام نور کتاب نسخه شفا را در مدت زمان برگزاری نمایشگاه قرآن رونمایی کرد تا یک راهکار علمی به منظور فهم و تدبر بیشتر در قرآن کریم ارایه بدهد.
مهدی پور با اشاره به رونمایی از ترجمه علمی و آکادمیک قرآن، تصریح کرد: برپایی کرسی آزاداندیشی بررسی ترجمه علمی قرآن، برگزاری سه کارگاه با موضوع سبک زندگی اسلامی و مهدویت، تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان و اساتید قرآنی، ثبت نام در دوره های علمی کاربردی مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه و نیز ارایه پایان نامه های برتر قرآنی بخش دیگری از برنامه های غرفه ما در نمایشگاه قرآن بوده است.
در بخش پایانی این مراسم از غرفه های برتر بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن کریم تقدیر شد که اسامی آنها به شرح ذیل است: دانشگاه شریف، رتبه برتر در گفتمان سازی قرآنی ،انشگاه علامه طباطبایی، رتبه برتر در جذب مخاطب و برگزاری نشست های تخصصی،
دانشگاه الزهرا، رتبه برتر در حوزه معرفی کارآفرینان برتر،دانشگاه قرآن و حدیث، رتبه برتر به دلیل نوآوری در آموزش مجازی، دانشگاه آزاد، رتبه برتر در پژوهش و اجرای مسابقات،
دانشگاه پیام نور، رتبه برتر در ارایه راهکار در راستای تحقق شعار نمایشگاه در حوزه فهم و تدبر در قرآن، دانشگاه فنی و حرفه ای، رتبه برتر در ارایه آثار هنری و وزارت علوم، به دلیل حضور فعال ستاد و دانشگاه های تابعه در نمایشگاه.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢۴ خرداد تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١۶ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار شد.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار متفرقه
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .