سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۵ آغاز شد

سایت باشگاه پیام نور : ثبت نام کنکور سراسری سال 95 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد / دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام

به گزارش سایت باشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) : به‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۵ برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کد رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در رشته‌های مذکور براساس آزمون صورت می‌پذیرد.

 

هزینه ثبت نام :
با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان و پرداخت مبلغ ۱۸۰٫۰۰۰ ریال (۱۸ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در کنکور سراسری سال ۹۵ ، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام نمایند.
تبصره ۱- با توجه به اینکه مقرر گردیده در مراحل مختلف فرآیند این آزمون خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵٫۰۰۰ ریال (پانصد تومان) به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.
تبصره ۲- هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند متقاضی شرکت در یکی از گروه‌های آزمایشی پنجگانه شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) گردد.
تبصره ۳- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی (با توجه به توضیحات تبصره ۴ ذیل) ‌باشد، لازم است که به ازای هر گروه آزمایشی، مبلغ ۱۸۰٫۰۰۰ ریال (۱۸ هزار تومان) دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت دارد.
تبصره ۴- منظور از ثبت‌نام در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی بدین صورت است که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروه‌های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود؛ به عبارت دیگر، هیچ داوطلبی نمی‌تواند به طور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.
تبصره ۵- چنانچه داوطلبی علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد، لازم است که نسبت به پرداخت مبلغ ۹۲٫۰۰۰ ریال (۹ هزار و دویست تومان) دیگر نیز از همین طریق، اقدام و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت نماید.

 

مدرک مورد پذیرش برای ثبت نام :
۱- دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۵ و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه داوطلبان ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۵ الزامی است.
۲- دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش که فاقد مدارک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می‌باشند حق ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ را ندارند و در صورت ثبت‌نام در آزمون به عنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

 

زمان ثبت نام :
ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ کنکور سراسری سال ۹۵ و همچنین ویرایش اطلاعات ثبت‌نام از روز دوشنبه مورخ ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۴ آغاز می‌شود و در پایان‌ وقت‌ روز چهار‌شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه‌ ۱۳۹۴ پایان‌ می‌پذیرد؛ لذا داوطلبان‌ می‌توانند در مهلت‌ مقرر براساس توضیحات ذیل برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ اقدام نمایند.

 

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۹۵ :
کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵ تمامی داوطلبان از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه تا چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۳۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی داوطلب شده اند در زمان دریافت کارت باید بر حسب مورد کارت های گروه آزمایشی دوم و یا گروه آزمایشی دوم و سوم را دریافت کنند.

 

زمان برگزاری کنکور سراسری سال ۹۵ :
بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال ۹۵ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۱۳۹۵ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال ۹۵ :
بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور ، نتایج اولیه و کارنامه آزمون سراسری سال ۹۵ در نیمه دوم مردادماه ۱۳۹۵ اعلام خواهد شد و نتیجه نهایی این آزمون در دهه سوم شهریورماه ۹۵ اعلام خواهد شد.

 

ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۵
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام کنکور سراسری سال ۹۵ کارشناسی

فعال – کلیک کنید
دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۵ کارشناسیفعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام آزمون سراسری سال ۹۵ کارشناسی
فعال – کلیک کنید
باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور :: PNU-CLUB.COM

انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار آموزش عالیاخبار برگزیدهاخبار دانشگاه آزاداخبار کارشناسی پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .