سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال ۹۴ پیام نور اعلام شد

سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت پانزدهم را اعلام کرد

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت پانزدهم سال ۹۴ را امروز منتشر کرد
دواطلبان برای مشاهده نتایج خود می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام کنند

 

برای مشاهده نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نوبت پانزدهم کلیک کنید

 

پذیرفته شدگان از مهر ۹۴ دانشجوی پیام نور خواهند شد
ثبت نام و ارایه مدارک پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به صورت غیرحضوری از تاریخ ۸ شهریور تا ۱۱ شهریور ۹۴ و از طریق سیستم گلستان پیام نور  به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد. انتخاب واحد این دسته از دانشجویان بلافاصله بعد از ثبت نام و ارسال مدارک می باشد

 

 

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام:

۱- اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه. (دو سری).

۲- اصل و تصویر کارت ملی.

۳- ۶ قطعه عکس ۴×۳ جدید تمام رخ با زمینه روشن تهیه شده در سالجاری و پشت نویسی شده.

۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.

 

تبصره ۱: پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند؛ لازم است اصل گواهی دانش‌آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) را ارائه نمایند که در آن عبارت زیر قید شده باشد.

«اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد.»

 

تبصره ۲: دارندگان مدارک تحصیلی معادل می‌بایست حائز شرایط «آیین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیر رسمی در آزمونهای ورودی مقاطع بالاتر» مصوب جلسه ۸۴۵ مورخ ۹۲/۴/۱۵ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره ۷۷۶۳۳/۲ مورخ ۹۲/۵/۲۸ توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گردیده، باشند.

 

تبصره ۳: بر اساس مصوبه شماره ۳۶۸ مورخ ۷۴/۱۱/۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده توسط مدیریت حوزه علمیه قم و یا مشهد دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدرک کارشناسی می‌توانند در رشته‌های علوم انسانی این دوره تحصیل نمایند.

۵- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (برای برادران)

 

داوطلبان در صورت هرگونه سئوال می‌توانند منحصراً از طریق سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سایت سازمان سنجش حداکثر تا تاریخ ۹۴/۶/۲۸ اقدام نمایند و از مراجعه حضوری جداً خودداری نمایند بدیهِی است به مکاتباتی که پس از تاریخ ۹۴/۶/۲۸ واصل گردد پاسخ داده نخواهد شد. 

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .