سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

حذف نمره ردی از معدل دانشجویان پیام نور قطعی شد / بخشنامه

قطعی شد/

معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور بخشنامه حذف نمره ردی از معدل دانشجویان را ابلاغ کرد

به گزارش بخش اخبار پیام نور باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (WWW.PNU-CLUB.COM) چندی پیش وزارت علوم آیین نامه جدید آموزشی کاردانی و کارشناسی را به دانشگاه ها ابلاغ کرد که مهمترین موضوع آن که بحث های زیادی را با خود به همراه داشت حذف نمره ردی از معدل کل دانشجویان بود.
اما این موضوع در پیام نور نیاز به مصوبه شورای آموزشی پیام نور را داشت که در روز گذشته این شورا تشکیل جلسه داد و رای به حذف نمره ردی از معدل کل دانشجویان پیام نور در مقطع کارشناسی داد و این بخشنامه شامل همه دانشجویان ورودی ۹۴-۹۳ و شاغل به تحصیل می شود
متن بخشنامه :
۱-به استناد تبصره ماده ۸ آیین نامه وزارتی  چنانچه دانشجویی یک درس عملی- نظری را اخذ ولی نمره قبولی کسب نکند، اما دوره عملی درس را گذرانده باشد، می تواند بخش نظری آن درس را به صورت معرفی به استاد در نیمسال بعد با رعایت مفاد ماده ۸ اخذ نماید.

 
۲- به استناد تبصره ۱ ماده ۱۸ آیین نامه وزارتی ، دانشجویی که در هر نیمسال در یک یا چند درس نمره قبولی کسب نکند، چنانچه در نیمسال های بعدی، درس یا دروس مذکور را با نمره قبولی بگذراند، نمره یا تمام نمره های مردودی قبلی در ریز نمرات تحصیلی دانشجو، ثبت و باقی می ماند، اما در میانگین کل دوره بی اثر و صرفا آخرین نمره قبولی در آن درس ملاک محاسبه میانگین کل دوره خواهد بود.

 
۳- به استناد تبصره ۲ از ماده ۱۸ آیین نامه وزارتی ، گذراندن دروس با استفاده از تبصره ۱ ماده ۱۸ ، صرفا برای محاسبه میانگین کل دوره تحصیلی در هنگام دانش آموختگی می باشد. نمرات مردودی در میانگین ترم محاسبه می شود.

 
۴- به استناد تبصره ۳ ماده ۱۸ آیین نامه وزارتی، تسهیلات این بخشنامه شامل دانشجویانی که به دلیل تقلب و یا حکم کمیته انضباطی نمره مردودی دریافت می کنند نمی شود.

 
۵- به استناد ماده ۳۳ آیین نامه وزارتی  ، مفاد موارد فوق برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۹۴-۹۳ و پس از آن و نیز تمام دانشجویانی که در زمان ابلاغ این بخشنامه شاغل به تحصیل هستند، به شرطی که خللی در تحصیل ایشان ایجاد نکند لازم الاجرا است.

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار کاردانی پیام نوراخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار کارشناسی پیام نوراخبار مهم پیام نورقوانین و بخشنامه های پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .