سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

راه‌اندازی شبکه تلویزیونی دانشگاه پیام نور

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) مدیر کل آموزشهای آزاد و چند رسانه ای دانشگاه پیام نور از راه اندازی شبکه تلویزیونی این دانشگاه در فضای مجازی طی هفته آینده خبر داد.
عبدالمهدی نصیرزاده عصر چهارشنبه در حاشیه دوره آموزشی ‘آموزش راهبردی تدریس الکترونیک و تولید محتوا’ ویژه اساتید دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی طی گفت و گوی با ایرنا افزود: این شبکه تلویزیونی با هدف یکسان سازی و توسعه کمی و کیفی آموزش الکترونیکی و مجازی دانشگاه پیام نور با همکاری معاونتهای مجازی و فنی سازمان صدا و سیما، مطالب، سرفصل ها و دروس رشته های مختلف این دانشگاه را در فضای اینترنت در دسترس علاقه مندان و دانشجویان قرار می دهد.

وی سیستم آموزشی و سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه پیام نور را در کشور بی نظیر دانست و افزایش ارتباط و تعامل اساتید و دانشجویان و افزایش راندمان آموزشی را از مزیت های این سامانه برشمرد.

وی اظهار کرد: یک هزار استاد و بیش از ۴۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور با این سامانه مرتبط هستند.

نصیرزاده گفت: هم اکنون ۴۰ رشته و گرایش رشته دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی ارایه و تدریس می شوند که از سال تحصیلی آینده این تعداد به ۶۰ رشته افزایش می یابد.

مدیر کل مرکز آموزشهای آزاد و چند رسانه ای دانشگاه پیام نورافزود: سه میلیون نفر از دانش آموختگان دانشگاهی کشور بیکار و جویای کار هستند که یکی از دلایل مهم بیکاری این افراد نداشتن مهارت آموزی در زمان تحصیل و متناسب نبودن رشته های دانشگاهی با نیاز و فرهنگ مناطق مختلف است.

وی اظهار کرد: بر اساس یک تحقیق پایان نامه مقطع دکترا، وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور نابسامان است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که هدف اصلی افراد از تحصیل در رشته های دانشگاهی، گرفتن مدرک تحصیلی باشد، معضل بیکاری این قشر به نحو مطلوب کاهش نمی یابد و باید در کنار تحصیل، مهارت افزایی دانشجویان مورد توجه مسوولان و دست اندرکاران ذیربط قرار گرفته و دانشجویان به سوی کاریابی و کارآفرینی حرکت کنند.

نصیرزاده گفت: در این صورت مطالبات دانشجویان از اساتید دانشگاه متفاوت شده و شاهد ارتقای کیفی آموزش خواهیم بود.

وی افزود: دانشگاه پیام نور در راه اندازی رشته های تحصیلی و آموزشهای آزاد و چند رسانه ای توجه خاصی به نیاز و فرهنگ مناطق گوناگون کشور دارد و هر رشته را متناسب با نیاز منطقه دایر می کند.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزشهای آزاد و چند رسانه ای دانشگاه پیام نور دارای سه اداره زیر مجموعه است، گفت: اداره آموزش الکترونیکی و مجازی زیر مجموعه این اداره کل بیش از ۴۰ هزار دانشجو در ۴۰ رشته و گرایش رشته در مقطع کارشناسی ارشد دارد و این آموزشها در تمام نقاط کشور قابل ارایه است.

وی افزود: همچنین وظیفه اداره تولید محتوای الکترونیکی هم تولید محتوا برای کتابهای درسی و دخالت فناوری های نوین آموزشی در مقوله یادگیری دانشجویان است.

مدیر کل آموزشهای آزاد و چند رسانه ای دانشگاه پیام نورگفت: اداره آموزشهای آزاد و دوره های کوتاه مدت هم وظیفه برگزاری کلاسهای ضمن خدمت برای کارکنان این دانشگاه و برگزاری کارگاههای آموزشی کوتاه مدت و همایشهای آموزشی در سطح ملی و بین المللی را دارد.

‘ابراهیم تقی زاده’ رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی هم گفت: ۵۵ نفر از اساتید واحدهای تابعه این دانشگاه به مدت یک روز با شرکت در کارگاه آموزشهای راهبردی تدریس الکترونیکی و تولید محتوا، مباحث مورد نیاز را فرا گرفته و با شیوه های نوین تدریس در این بخش آشنا شدند.

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .