سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

جهش ۱۵ رتبه‌ ای دانشگاه پیام نور در تولید علم

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور، رتبه پژوهشی این دانشگاه را بر اساس آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته توسط ISC در میان کل دانشگاه‌های جامع کشور، هشتم عنوان کرد.

 دکتر حسین زارع که در نشستی خبری در محل دانشگاه پیام نور سخن می‌گفت با بیان این که رتبه پژوهشی دانشگاه پیام نور بر اساس تعداد مقالات و ارجاعات در میان دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم، ۱۵ رتبه جهش داشته است، اظهار کرد: بر این اساس در آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته توسط موسسه ISC دانشگاه پیام نور توانسته است رتبه هشتم را کسب کند.

 

وی با اشاره به سه هزار و ۵۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در صورتی که هر عضو هیات علمی در سال سه مقاله داشته باشند دانشگاه پیام نور می‌تواند رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

 

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور با بیان این که وضعیت هرم اعضای هیات علمی چندان مناسب نیست، گفت: ۷۰ درصد اعضای هیات علمی دانشگاه مربی هستند و دانشگاه تنها دارای ۱۲۰۰ عضو هیات علمی استادیار و ۱۰۰ عضو هیات علمی دانشیار و استاد تمام است.

 

زارع در ادامه در خصوص وضعیت نشریات علمی دانشگاه پیام نور نیز با بیان این که دانشگاه در حال حاضر دارای ۱۲ نشریه علمی پژوهشی است بر ضرورت توسعه و ارتقاء نشریات این دانشگاه تاکید کرد و گفت: با توجه به سه هزار و ۵۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه، تعداد زیادی از اعضاء به دلیل محدود بودن نشریات دانشگاه در ترافیک چاپ قرار دارند بنابراین در نظر داریم سالانه تعدادی به نشریات خود اضافه کنیم.

 

وی با بیان این که تمام فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیات علمی در سیستم گلستان پژوهشی دانشگاه به ثبت می‌رسد، گفت: یکی از رویکردهای دانشگاه در امور پژوهشی انجام پروژ‌ه‌های کلان است که در این زمینه پروژه‌ای با عنوان آموزش محیط زیست با همکاری وزارت علوم و سازمان محیط زیست تعریف شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور گفت: در بخش پژوهش توجه ما به اسناد بالادستی و نگاه آسیب‌شناسانه به طرح‌های پژوهشی با رویکرد کاربردی خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در بحث آزمایشگاه‌ها ملی و قطبی که تاکنون فعالیت‌ها محدود بوده در نظر داریم که بیش از گذشته فعالیت کنیم و سیاست‌های جدی در این زمینه در نظر گرفته شده است.

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .