سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی استعداد درخشان کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۳-۹۲

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (باشگاه پیام نور), سازمان سنجش آموزش کشور فهرست اسامي پذيرفته شدگان نهايي منتشر کرد. لذا داوطلبان عزيزي كه نام آنها در فهرست قبول‌شدگان است مي‌توانند با ارائه مدارك ذيل جهت ثبت‌نام حداكثر تا روز چهارشنبه مورخ 92/6/27 به دانشگاه محل قبولي مراجعه و فرآيند ثبت نام خود را آغاز نمايند.
 


مداركي كه پذيرفته شدگان لازم است ارائه نمايند:

 


1ـ اصل مدرك كارشناسي (ليسانس) مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي كه در آن معدل دوره كارشناسي (ليسانس) قيد شده باشد و يك برگ فتوكپي آن.


2ـ اصل معرفي‌نامه تاييد شده توسط دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل اخذ كارشناسي (ليسانس) با توجه به مفاد آيين‌نامه ارائه تسهيلات برگزيدگان علمي براي ورود به مقطع بالاتر به شماره 22354/و مورخ 91/3/2 وزارت علوم، تحقيقات و فناوري


تبصره: معرفي نامه داوطلب بايد به صورت كامل مطابق با نمونه ارائه شده در سايت اينترنتي سازمان در سر برگ دانشگاه تكميل، تاييد و مهر شده باشد.


3ـ پذيرفته شدگاني كه به دلائلي قادر به ارائه اصل مدرك كارشناسي (ليسانس) نمي‌باشند، لازم است اصل گواهي تاييد شده توسط دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك كارشناسي (ليسانس) با محتواي فرم شماره (1) را ارائه نمايند كه در آن قيد شده باشد اشتغال به تحصيل نامبرده مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي مي‌باشد.


4ـ اصل شناسنامه و كارت ملي و دو سري فتوكپي از تمام صفحات آن‌ها.


5ـ شش قطعه عكس تمام رخ 4*3 تهيه شده در سال جاري


تبصره: برادراني كه با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در آن موسسه آموزش عالي براي آنان معافيت تحصيلي صادر مي‌گردد، بايد 12 قطعه عكس 4*3 ارائه نمايند.


6ـ مدركي كه وضعيت نظام وظيفه را با توجه به بند «مقررات وظيفه عمومي» مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنماي شماره‌‌يك آزمون ورودي تحصيلات تكميلي سال 1392 مشخص كند (براي برادران)


7ـ حكم مرخصي سالانه يا موافقت كتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي كارمندان دولت.


 
نكات مهم :

 


1ـ پذيرفته شدگان لازم است حداكثر تا تاريخ92/6/31 فارغ‌التحصيل شوند، بديهي است از ثبت‌نام كساني كه تا تاريخ 92/6/31 فارغ‌التحصيل نمي‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.


2ـ در هر زمان هرگونه مغايرتي در خصوص وضعيت فرد پذيرفته شده برخلاف آيين‌نامه شماره 22354/و مورخ 91/3/2 و مصوبات مربوطه مشخص گردد، ثبت‌نام وي لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هيچ گونه تعهدي در قبال آن نخواهند داشت.


3ـ عدم مراجعه در زمان تعيين شده به منزله انصراف بوده و اين سازمان و دانشگاه محل قبولي هيچگونه مسئوليتي در اين خصوص نخواهند داشت.


4-در صورت هرگونه پرسش لازم است از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایند و در صورت اقدام به هر روش ديگر (حضوري ، مكاتبه و…) پاسخگويي از طرف اين سازمان انجام نخواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .