سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

پذیرش دانشجو در دانشکده علوم میان رشته‌ای دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (pnu-club),  دکتر مهدی رضایت – منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه مجوز تاسیس دانشکده علوم میان رشته‌ای دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۹۱ از شورای گسترش وزارت بهداشت گرفته شده است، افزود: هدف از راه اندازی این دانشکده حل مسائل پیچیده در حوزه پزشکی است، چرا که در بسیاری از مواقع نمی توان تک بعدی به مسائل نگاه کرد.

وی ادامه داد: آماده کردن دانشجویان برای تلفیق علوم انسانی با حرفه پزشکی و آماده ساختن دانشجویان به منظور ایفای موثر نقش مروج علوم انسانی در حرفه پزشکی از اهداف تاسیس دانشکده علوم میان رشته‌ای است.

 

سرپرت دانشکده علوم میان رشته‌ای دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این مطلب که در حال حاضر این دانشکده در کشورهای توسعه یافته و در موسسه سلامت آمریکا تاسیس شده است، اظهارکرد: وزارت بهداشت و دانشگاه حمایت‌های خوبی در تأسیس دانشکده هستند.

 

رضایت به ضرورت‌های پژوهشی تاسیس این دانشکده هم اشاره و بیان کرد: پیچیدگی مسائل و پدیده‌ها مستلزم مطالعه و پژوهش میان رشته‌ای است. در نتیجه، ماهیت نظام‌های اجتماعی، فرهنگی و طبیعی پیچیده دلیلی منطقی برای مطالعه و پژوهش‌های میان رشته‌ای را فراهم می کند که چشم اندازها، روش‌ها و رهیافت‌های متفاوت را به هم پیوند می‌دهد.

 

وی یادآورشد: دانشکده علوم میان رشته‌ای علاوه بر حوزه‌های پزشکی با وزارت علوم با پژوهشکده علوم اجتماعی نیز تعامل خواهد داشت.

 

سرپرست دانشکده علوم میان رشته‌ای دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این مطلب که دانشکده علوم میان رشته‌ای براساس اهداف و وظایف تعریف شده، درحال طراحی و ایجاد دوره‌های میان رشته‌ای در عرصه‌های علوم اجتماعی، مدیریت و اقتصاد، علوم شناختی، حوزه دین و فرهنگ و سایر موارد مرتبط در علوم پزشکی است، گفت: یک فراخوان عمومی از متخصصان و صاحب نظران داده شده است و افراد می توانند پیشنهاد مکتوب، توانمندی و تخصص قابل عرضه خود را جهت بررسی و بهره برداری به آدرس پست الکترونیکی intsci@tums.ac.ir دانشکده ارسال نمایند.

 

رضایت افزود: صاحبنظران می توانند پیشنهادات خود را حداکثر تا ۲۰ تیرماه سال جاری به آدرس ارسال نمایند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام فاز مطالعاتی، استقرار فیزیکی و تشکیلات پرسنل و استاد در سال آینده در مقطع تحصیلات تکمیلی پذیرش دانشجو خواهیم داشت.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار نظام وظیفه
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .