سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

برگرداندن اساتیدخانه نشین به دانشگاه، مهم‌ترین اولویت دولت یازدهم

 
به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (pnu-club), داریوش قنبری در مورد اولویت دولت یازدهم در حوزه آموزش عالی گفت: جایگاه استادودانشجو باید احیا و به خوبی تعریف و بهای لازم به آن‌ها داده شود زیرا در این غیر این صورت دانشگاه به اهداف خود نخواهد رسید.
 
قنبری تاکید کرد: بسیاری ازاساتید مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند بازنشسته و خانه نشین شده‌اند، برخی هم از کشور خارج شده‌اند ازهمین رو دولت یازدهم باید نسبت به برگرداندن این اساتید به دانشگاه اقدام کند.
 
وی با اشاره به اینکه خیلی از این اساتید بازنشسته شده معروف و با سابقه هستند که به این زودی‌ها جای آن‌ها پر نمی‌شود، افزود: از همین رو لازم است تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شود و از ظرفیت ودانش آن‌ها دوباره استفاده شود.
 
این استاد دانشگاه ادامه داد: درشرایطی که با بحران هیات علمی مواجه هستیم و در بیشتر مناطق اساتیدی در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند که استادی شغل فرعی آن‌ها محسوب می‌شود بازنشسته ماندن این اساتید مجرب کار بیهوده‌ای است که باید تجدید نظر جدی نسبت به این تنگ نظری‌ها صورت بگیرد.
 
قنبری در ادامه کیفیت محوری به جای کمیت محوری دردانشگاه را ازدیگر اولویت‌های دولت یازدهم دانست و افزود: ما نیازی به این نداریم که مدام اعلام کنند چند میلیون دانشجو در کشور مشغول تحصیل هستند به اعتقاد بنده بهتر این است که بدانیم چند نفر فارغ التحصیل به معنای واقعی کلمه داریم که در چارچوب‌های علمی رشته خود مسلط هستند و محتوای مدرک آن‌ها با عنوان مدرکشان همخوانی دارد.

انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار نظام وظیفه
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .