سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن ماه ۹۵(نوبت شانزدهم) پیام نور

باشگاه پیام نور :

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم سال ۹۵ دانشگاه پیام نور از 3 آذرماه ۹5 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و ثبت نام تا 13 آذرماه ۹5 ادامه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) ثبت‌ نام از امرور روز چهارشنبه ۳ آذر ماه ۱۳۹۵  آغاز شده است و تا پایان روز شنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۵  ادامه خواهد داشت کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.

 

هزینه ثبت نام :

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۶۵۰/۰۰۰ (ششصد و پنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نمایند.
لازم به توضیح است آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۹۵/۱۱/۱۵ برگزار خواهد شد.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

 

مهلت ثبت‌نام : مهلت ثبت‌ نام از روز چهارشنبه ۳ آذر ماه ۱۳۹۵ تا پایان روز شنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۵ است

 

 

توجه ویژه : به داوطلبان توصیه میشود پس از تکمیل تقاضانامه و ثبت نام اینترنتی و دریافت کدپیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نامی تهیه نموده و ضمن کنترل دقیق اطلاعات ثبت نام شده چنانچه مغایرتی در خصوص مشخصات ثبت نامی خود مشاهده می نمایند از تاریخ ۹۵/۹/۳ الی ۹۵/۹/۱۳ که به منظور ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده است به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به اصلاح (مشخصات ثبت نامی خود)اقدام نمایند.

توجه ویژه : در طی مراحل ثبت‌نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت ‌نام را دوباره انجام دهید

توجه ویژه : ثبت‌نام شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل ثبت‌نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت نمایید.

توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۰۰ بجز ایام تعطیل با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایند.

 

 

۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۱

۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۲

چه کسانی می توانند ثبت‌نام کنند

۱: داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند.
۲: داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را داشته باشند

توجه ویژه : داوطلبان بایستی سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۵ (نوبت هفدهم) به مبلغ ۶۵۰،۰۰۰ ریال معادل شصت و پنج هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند

 

 


اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۵ (نوبت هفدهم)

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۰۸/۲۶، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۵(نوبت هفدهم) می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز چهارشنبه ۹۵/۰۹/۰۳ آغاز و در روز شنبه ۹۵/۰۹/۱۳ پایان می‌پذیرد؛ لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند.
شرایط ثبت‌نام:
الف) هر داوطلب ‌بر اساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شرکت‌ نماید.
ب) داوطلبان لازم است که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، به ‌منظور ثبت‌نام‌ شخصاً به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی اقدام نمایند.
ج) ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال ۱۳۹۵ به روش ذیل امکان‌پذیر است:
۱- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
۲- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.
۳- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.
۴- ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر (۹۵/۰۹/۰۳ لغایت ۹۵/۰۹/۱۳).
۴- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌ شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور و پرداخت مبلغ ۶۵۰/۰۰۰ (ششصد و پنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون اقدام نمایند.
د‍ ) تذکرات‌ مهم:
۱- مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.
۲- مسؤولیت‌ صحت‌ کلیه‌ مندرجات‌ تکمیل‌ شده‌ (مندرجات‌ فرم‌ تقاضانامه) به‌ عهده‌ داوطلب‌ خواهد بود.
۳- پس از پایان مهلت مرحله ویرایش اطلاعات تقاضانامه، اعمال هیچ‌گونه تغییری در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین،‌ داوطلب‌ باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را به کار گیرد.
۴- هر موقع‌ مشخص‌ شود که‌ داوطلب،‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ یا واجد یکی‌ از شرایط و ضوابط مندرج‌ در  دفترچه‌ راهنما  نیست، در هر مرحله‌ای‌ از آزمون‌ (ثبت‌نام‌، شرکت‌ در آزمون‌، پذیرفته‌شدن‌، حین‌ تحصیل‌ در دانشگاه ‌و …) محروم‌ خواهد شد.
دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:
به داوطلبان توصیه می‌شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت نام وارد نمایند. راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است که در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است که در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب، در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.
زمان توزیع کارت اینترنتی، برگزاری و محل آزمون:
براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۵ (نوبت هفدهم) در روز جمعه مورخ ۹۵/۱۱/۱۵ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است که از روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۱۱/۱۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۱۱/۱۴ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۲۸ تقاضانامه تعیین می‌گردد؛ لذا مقتضی است که داوطلبان با مراجعه به جدول شماره ۵  دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمایند.
نـکات و توصیه‌های‌ مـهم‌:
۱) با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره‌ کارشناسی، اکیداً توصیه می‌گردد که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمایند. شایان ذکر است که معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.
۲) اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایید، تأکید می‌شود که تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهید و یا بر انجام امور مربوط، در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشید.
۳) با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است، تاکید میگردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۴) توصیه‌ می‌شود که داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی، یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و مندرجات آن را کنترل نموده و نزد خود نگهداری نمایند.
۵) هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.
۶) در صورت‌ لزوم‌، داوطلبان می‌توانند از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نموده و یا در ساعات اداری با شماره تلفن گویای : ۴۲۱۶۳ – ۰۲۱ با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند.

 

ثبت نام پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر بهمن ماه ۹۵ نوبت هفدهم  پیام نور
 

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هفدهم دانشگاه پیام نور

فعال – کلیک کنید
دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هفدهم دانشگاه پیام نورفعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هفدهم دانشگاه پیام نور فعال – کلیک کنید
 باشگاه دانشجویان پیام نور —  WWW.PNU-CLUB.COM

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

 


 

نـکات و توصیه‌های‌ مـهم‌:
۱) اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایید، تأکید می‌شود که تمامی مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهید و یا بر انجام امور مربوط، در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشید.
۲) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامی توسط متصدیان کافی‌نت‌ها، متأسفانه اطلاعات معمولاً با اشتباهاتی در تقاضانامه درج می گردد،که مسئولیت هرگونه خطا در این مورد متوجه شخص داوطلب است و سازمان سنجش آموزش کشور به هیچ وجه امکان اصلاح اشتباهات مذکور را نداشته و هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد شد.
۳) توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه ، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار برگزیدهاخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .