سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

فاز اول راه اندازی مراکز نوآوری دانشگاه پیام نور از هفته آینده آغاز می شود

باشگاه پیام نور :

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور در جمع مدیران و اساتید دانشگاه پیام نور استان قزوین: فاز اول راه اندازی مراکز نوآوری دانشگاه از هفته آینده آغاز می شود

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM)دکتر کریمی با اشاره به برنامه های دانشگاه در حوزه هایی نظیر راه اندازی مراکز رشد و نوآوری، شرکتهای دانش بنیان و آیین نامه ها و دستورالعمل های تدوین و تصویب شده پیرامون آنها از شروع فاز اول راه اندازی مراکز نو آوری دانشگاه درهفته آتی خبر داد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در نشستی با رئیس و مدیران استان، روسای مراکز و واحدها و اساتید استان قزوین با بیان اینکه دانشگاه پیام نور مانند سایر دانشگاههای کشور در بعد از انقلاب، ابتدا تمام توان خود را به بحث آموزش معطوف کرده بود، گفت: این دانشگاه هم اکنون در راستای فرآیند جهانی و همپا با سایر دانشگاههای کشور با نگاه ویژه به بحث پژوهش و فناوری و مقولاتی نظیر دانش فنی و کارآفرینی، گام های مهمی برداشته است.
وی ضمن تاکید بر شیوه آموزشی نیمه حضوری دانشگاه، بهره مندی حداکثری از فناوری های مجازی نظیر IPTV و Mobile Book (کتاب همراه)را برای دانشگاه پیام نور به عنوان بنیان گذار شیوه های آموزشی غیر حضوری کشور ضروری دانست.
دکتر کریمی با اشاره به وجود آزمایشگاههای مجهز پیام نور در رشته های مختلف اظهار داشت: این تجهیزات آزمایشگاهی موید توان دانشگاه در رشته های واجد آزمایشگاه و همچنین عرصه های پژوهش و فناوری است.
وی راه اندازی سامانه شبکه آزمایشگاهی شاپنا و تدوین کتاب چند صد صفحه ای مصور آزمایشگاهی-کارگاهی دانشگاه و آیین نامه و دستورالعمل های مصوب در زمینه خدمات دهی آنها را سندی گویا دال بر توانمندی دانشگاه برای ورود در عرصه های آموزش، پژوهش و فناوری های کاربردی دانست.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با تاکید بر قانونمندی دانشگاه در همه امور آموزشی و پژوهشی، گفت: هر گونه مجوز راه اندازی رشته ها در همه مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و پذیرش دانشجو بر اساس اساسنامه دانشگاه، تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور صورت پذیرفته است.
دکتر سید رضا مهرنیا رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین نیز در این نشست، گفت: دانشگاه پیام نور استان قزوین مجموعه ای منسجم است که به لحاظ توانایی درمراکز و واحدهای استان دارای قابلیت های بالاست و می تواند در چشم انداز پژوهشی دانشگاه در حوزه کارآفرینی نقش پایلوت را به خوبی ایفا نماید.
دکتر مهرنیا همچنین به تلاش برای توسعه رشته های بین رشته ای به ویژه در حوزه علوم پایه، فنی ومهندسی اشاره نمود.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار واحد ها و مراکز پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .