سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

دانشگاه پیام نور میزبان طرح ضیافت اندیشه اساتید

باشگاه پیام نور :

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور دوره های مختلف هم اندیشی و طرح ضیافت اندیشه و ارتقای اساتید را در آینده نزدیک برگزار خواهد کرد.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM)، حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی راد مهم ترین محورهای مطالبات مقام معظم رهبری را در حوزه های فرهنگ، اقتصاد مقاومتی ، سیاست خارجی، امنیت ملی و فضای مجازی دانست و گفت: در این راستا، نخستین جلسه هم اندیشی با موضوع «راهکارهای عملی شدن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در پرتو اصول اساسی اسلام در رفع مشکلات معیشتی» ، روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه با حضور اعضای علمی در سازمان مرکزی و به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار می شود.
وی با عنوان اینکه تاکنون ۱۰۰ نفر از اعضای علمی برای شرکت در این هم اندیشی ثبت نام نموده اند، گفت: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ویژه در بحث اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات معیشتی مردم، وظیفه ای جدی است که انتظار می رود دانشگاهیان و اعضای هیات علمی در این راستا گام های ارزشمندی بردارند.
وی یادآور شد: متاسفانه تاکنون اقدام مشهودی در زمینه تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری صورت نگرفته است که امیدواریم با مشارکت و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج اساتید و گروه اقتصاد، جلسات هم اندیشی تشکیل و نتایج ارزشمندی ارائه شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی راد در پایان گفت: زمان دقیق برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید به زودی اعلام می شود.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار آموزش عالی
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .