سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

دانشگاه پیام نور نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس این دانشگاه را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی دانست که در ایجاد ساختار و تدوین سیستم آموزشی آن، اقدامات کارشناسی شده انجام شده است.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) عبدالرسول قرائتی، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس امروز، ۶ تیر در دیدار با مسعودی، نماینده مردم شهرستان‌های نی‌ریز و استهبان با بیان برخی از مزایای دانشگاه پیام‌نور گفت: وجود دانشگاه پیام‌نور در هر شهرستانی به لحاظ مالی و فرهنگی به نفع جامعه و مردم آن شهر خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور یک نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است چرا که برای ایجاد ساختار و تدوین سیستم آموزشی آن، بسیار کار کارشناسی صورت گرفته است که از جمله آن می‌توان به تنوع در تعداد ساعت‌های کلاس‌ها، نسبت تعداد کارمند به دانشجو، نسبت تعداد دانشجو به استاد و سرانه مناسب آموزشی و از سوی دیگر بالابردن سطح سواد دانشجویان با استفاده از کمترین امکانات نام برد.
در ادامه این نشست، اصغر مسعودی، نماینده مردم شهرستان‌های نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی نقش دانشگاه پیام‌نور در سطح کشور را در راستای توسعه علم و سوادآموزی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: توسعه دانشگاه پیام‌نور به نفع همه است چرا که اگر جامعه سواد نداشته باشد به راحتی افکار مردم تغییر خواهد کرد و می‌توان آن‌ها را فریب داد.
وی یادآور شد: با توجه به مزایای دانشگاه پیام‌نور از جمله شهریه کم، متن محور بودن، سئوالات استاندارد و فارغ‌التحصیلان با سواد این دانشگاه، این قول را خواهم داد تا هر کاری برای توسعه دانشگاه پیام نور نیاز باشد پیگیری کرده و با افتخار پیگیر مطالبات و حل مشکلات دانشگاه باشم.
مسعود بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور نی‌ریز با توجه به برگزاری کارگاه‌های علمی و فرهنگی متعدد، تولید مقالات و پژوهش‌های علمی، انجام فعالیت‌های کارآفرینی و موفق بودن دانشجویان این واحد در المپیادهای دانشجویی کشور از جمله دانشگاه‌های برتر اسا که همه این‌ها متعلق به استان و کشور هستند و باید از این فعالیت‌های ارزنده حمایت بیشتری کرد.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار متفرقهاخبار واحد ها و مراکز پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .