سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

اسامی پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۹۳

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) اسامی پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.  بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استفاده از آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در مقطع کارشناسی‌ارشد می‌رساند، فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی از طریق پرتال این سازمان به دانشگاه‌های محل قبولی اعلام گردیده است. لذا داوطلبان عزیزی که نام آنها در فهرست قبول‌شدگان (در فایل پیوند) موجود است می‌توانند با ارائه مدارک ذیل برای ثبت‌نام حداکثر تا روز دوشنبه ۳۱/۶/۹۳ به دانشگاه محل قبولی مراجعه و فرآیند ثبت‌نام خود را آغاز نمایند.

 

نتایج اسامی پذیرفته شدگان استعدادهـای درخشـان کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۱۳۹۳ – کلیک کنید

 

 

 مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است ارائه نمایند:
۱ـ اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن.

 
۲ـ اصل معرفی‌نامه تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) با توجه به مفاد آیین‌نامه ارائه تسهیلات برگزیدگان علمی برای ورود به مقطع بالاتر به شماره ۲۲۳۵۴/و مورخ ۲/۳/۹۱ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 
تذکر ۱: معرفی نامه داوطلب باید به صورت کامل مطابق با نمونه ارائه شده در سایت اینترنتی سازمان در سر برگ دانشگاه تکمیل، تایید و مهر شده باشد.
تذکر ۲: معرفی‌نامه صادر شده دانشجویان دانشگاه جامع‌علمی کاربردی می‌بایست صرفاً از واحد مرکزی به امضای معاون آموزشی صادر و تایید گردد و معرفی نامه‌های صادره از واحدهای استانی مورد تایید نمی‌باشد.

 
۳ـ پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره (۱) را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد

اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد. (این فرم در اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۳ که در روز یکشنبه مورخ ۲/۶/۱۳۹۳ در سایت اینترنتی این سازمان منتشر گردیده، نیز درج شده است.)

 
۴ـ اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آن‌ها.

 
۵ـ شش قطعه عکس تمام رخ ۴Í۳ تهیه شده در سال جاری

 
تبصره: برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در آن موسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می‌گردد، باید ۱۲ قطعه عکس ۴*۳ ارائه نمایند.

 
۶ـ مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه ۲ دفترچه راهنمای شماره‌‌یک آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۳ مشخص کند (برای برادران)

 
۷ـ حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

 

 

نکات قابل توجه:
۱ـ پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ ۶/۱/۹۳ فارغ‌التحصیل شوند، بدیهی است از ثبت‌نام کسانی که تا تاریخ ۳۱/۶/۹۳ فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.

 
۲ـ در هر زمان هرگونه مغایرتی در خصوص وضعیت فرد پذیرفته شده برخلاف آیین‌نامه شماره ۲۲۳۵۴/و مورخ ۲/۳/۹۱ و مصوبات مربوط مشخص گردد، ثبت‌نام وی لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال آن نخواهند داشت.

 
۳ـ عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و این سازمان و دانشگاه محل قبولی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت.

 
۴ـ در صورت هرگونه پرسش لازم است از طریق( سیستم پاسخگویی— کلیک کنید) اقدام نمایند و در صورت اقدام به هر روش دیگر (حضوری ، مکاتبه و…) پاسخگویی از طرف این سازمان انجام نخواهد گرفت.

 

 

 نتایج اسامی پذیرفته شدگان استعدادهـای درخشـان کارشناسی ارشد بدون آزمون سال ۱۳۹۳ – کلیک کنید

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .