سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

شروع ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون و تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن ۹۲ دانشگاه پیام نور

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) ثبت نام غیرحضوری و انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال ۹۲ و بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) ورودی نیمسال دوم ۹۳-۹۲ دانشگاه پیام نور آغاز شد.

 

مهلت ثبت نام و انتخاب واحد از ۲۹ بهمن ماه ۹۲ لغایت ۴ اسفند ماه ۹۲ می باشد.دانشجویان می توانند با ورود به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و براساس دستور العمل اعلام شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

 

 

 

reg.pnu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتخاب واحد این دسته از دانشجویان بعد از تایید نهایی مدارک توسط کارشناس مربوطه از طریق همان سیستم گلستان امکان پذیر خواهد بود.

 

 

خلاصه مراحل پذيرش و انتخاب واحد:

الف) تكميل مشخصات و ارسال مدارك و دريافت "گزارش260"

ب) پرداخت شهريه ثابت ج)انتخاب واحد و دريافت "گزارش 101"

 

1- كليه پذيرفته شدگان ميبايست با شناسه كاربري و گذرواژه به شرح زير وارد سيستم شوند:

 

 شناسه كاربري: شماره پرونده b922   ( شماره پرونده شما در کارنامه اعلام شده در سایت سازمان سنجش وجود دارد)

گذرواژه : شماره ملي ( در صورتيكه در ابتداي كد ملي رقم صفر وجود داشته باشد بايد هنگام درج شناسه كاربري ثبت گردد.)

 

مثال : شناسه كاربري: b9226622500

گذرواژه: 0061111111

 

داوطلباني كه كد ملي خود را در اطلاعات ثبت نام وارد نكرده اند گذروازه آنها شماره شناسنامه خواهد بود.

 

 

 

 

2- از طريق مسيرزير نسبت به تكميل اطلاعات و همچنين ارسال مدارك لازم اقدام نمائيد.

 

 

آموزش==> دانشجو==> پذيرش غيرحضوري==> "پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود"

 

تذكر1: حجم هر تصوير حداكثر 250كيلوبايت و ترجيحا فرمت آن jpg يا jpeg باشد.

 

3- بعد از 24 ساعت مجدداً به سيستم مراجعه (بعد از پذيرش نهايي ، شناسه كاربري : شماره دانشجويي، گذرواژه: شماره شناسنامه مي باشد لازم به ذكر است شماره دانشجويي از پردازش اطلاعات جامع دانشجو و گزارش 260 قابل مشاهده ميباشد).

 

4- كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهريه ثابت ميباشند و در صورت عدم پرداخت، امكان انجام انتخاب واحد ايشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسير زير نسبت به دريافت گزارش 163(فرم واريز وجوه دانشگاه پيام نور)اقدام نماييد:

 

منوي اصلي –> آموزش –> گزارش هاي آموزش –> شهريه –> ليست ها و آمارها–>فرم واريز وجوه دانشگاه پيام نور

 

 

 

5- پس از پرداخت شهريه از مسير زير نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نماييد:

 

ثبت نام ==> عمليات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلي"

 

 

مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است بصورت حضوری جهت تشکیل پرونده ارائه نمایند:

 

۱- هریک از پذیرفته‌شدگان می‌بایست بر حسب مورد یکی از موارد ذیل را در زمان ثبت نام ارائه نمایند:

 

– اصل ‌مدرک گواهینامه دوره چهار ساله و یا شش ساله نظام قدیم ‌آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان به انضمام یک برگ تصویر آن که نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم در آن قید شده باشد.

 

– اصل مدرک و یا گواهی تحصیلی متوسطه سال ما قبل دیپلم و دو سال ما قبل دیپلم برای داوطلبان نظام قدیم ‌آموزش متوسطه و یا داوطلبان دارای مدرک شش ساله نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان بانضمام یک برگ تصویر آن که بخش و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی سال ماقبل دیپلم و دوسال ما قبل دیپلم در آن مشخص باشد.

 

– اصل گواهینامه پایان دوره پیش‌دانشگاهی یا گواهی آن (که تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ اخذ شده باشد) برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر مرکز پیش‌دانشگاهی بانضمام یک برگ تصویر آن که نوع رشته تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی در آن قید شده باشد.

 

– اصل ‌مدرک ‌و ‌یا گواهی ‌دیپلم ‌متوسطه ‌نظام‌جدید آموزش‌ متوسطه ‌و سال‌ ماقبل‌ دیپلم‌ برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان ‌بانضمام‌ یک ‌برگ ‌تصویر آن ‌که بخش و شهرستان‌ محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید و سال ماقبل دیپلم نظام جدید در آن مشخص باشد.

 

– اصل مدرک و یا گواهی دانش‌آموختگان دوره‌های معادل (دارندگان مدرک معادل کاردانی- ویژه داوطلبان اخراجی‌ و انصرافی) به شرط آن که دوره فوق با مجوز شورای‌ گسترش ‌آموزش‌عالی وزارت علوم، ‌تحقیقات و فنآوری برگزار شده ‌باشد و مدارک معادل آنان مورد تایید وزارت متبوع باشد.

 

 

تبصره: براساس ضوابط مربوط قبولی این دسته از پذیرفته‌شدگان در مقطع بالاتر مورد تایید می‌باشد. بدیهی است در صورت قبولی در مقطع، مدرک تحصیلی اخذ شده دوره معادل، قبولی آنان لغو خواهد شد.

 

تبصره‌- دانشجویان‌ اخراجی‌ آموزشی‌ موضوع‌ ماده‌ ۲۹ آیین‌نامه‌ آموزشی‌ و همچنین‌ دانشجویان‌ دوره‌ کارشناسی‌ که‌ مدرک‌ معادل‌ کاردانی‌ (اعم از کاردانی ‌عمومی‌ و یا کاردانی‌) را اخذ نموده‌اند نیز مانند مقررات‌ مربوط به‌ دانشجویان‌ انصرافی‌ پس‌ از تسویه‌ حساب ‌کامل‌ با مؤسسه‌ ذیربط و همچنین‌ اداره‌ کل ‌امور دانشجویان‌ داخل‌ و صندوق‌ رفاه‌ دانشجویان‌ وزارت‌ ذیربط و در صورت‌ نداشتن‌ مشکل‌ نظام‌ وظیفه‌ (برای‌ برادران‌) حق‌ ثبت‌نام‌ در رشته قبولی اعلام شده را دارا می‌باشند.

 

– اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاهها و موسسات آموزش عالی بانضمام‌ تصویر آن، برای پذیرفته‌شدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک ‌کاردانی حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ مشخص شده باشد.

 

– اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی‌ و حرفه‌ای وابسته به وزارت آموزش وپرورش بانضمام تصویر آن، برای پذیرفته‌شدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک ‌کاردانی(حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۲) مشخص شده باشد.

 

تبصره: مدرک کاردانی پیوسته بدون شرط معدل به جای مدرک پیش‌دانشگاهی ملاک عمل و قابل قبول می‌باشد‌ لذا این دسته از پذیرفته‌شدگان (دارندگان مدرک مذکور) می‌توانند در مقطع کارشناسی به ادامه تحصیل بپردازند. بدیهی است که دروس گذرانده شده دانش‌آموختگان دوره فوق در صورت پذیرش در دوره کارشناسی پیوسته مطابق ماده ۶۳ آیین نامه آموزشی دورهای کاردانی،‌ کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مصوبه جلسه ۳۹۹ مورخ ۱۴/۲/۷۶ قابل معادل سازی نمی‌باشد.

 

– اصل یا گواهی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان برای دارندگان ‌مدرک‌ دوره‌های کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش که در آن بخش و شهرستان محل تحصیل در آن درج شده باشد.

 

۲- اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمام صفحات آن.

 

۳- اصل کارت ملی به انضمام دو برگ تصویر پشت و رو.

 

۴- شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری.

 

۵- مدرکی‌ که ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه ‌آنها (برای برادران) را با توجه ‌به ‌یکی از بند‌های دفترچه راهنمای ثبت‌نام مشخص کند.

 

۶- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید وشرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

 

 

 

تذکرات بسیار مهم :

 

۱- دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده هستند و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

 

۲- ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

 

۲-۱ – پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.شایان ذکر است مراحل ثبت نام، گام به گام در Help سیستم جامع گلستان موجود است.

 

۲-۲ – پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از۲۴ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود، لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

 

۳- با عنایت به لزوم بررسی فایل های ثبت شده و تشکیل پرونده حضوری مقتضی است کاربران ارشد رایانه مراکز/واحدها نسبت به تعریف تاریخ ،ساعت و مکان مراجعه حضوری با درج آدرس،طبقه و شماره تلفن ، درسامانه گلستان اقدام نمایند.ضمناً تاریخ مراجعه حضوری از تاریخ ۱ اسفند ماه ۹۲ لغایت ۳۱ فروردین ۹۳ می باشد. (زمان مراجعه حضوری هر مرکز متفاوت می باشد و زمان مراجعه حضوری خود را باید از سایت مرکز قبولی خود مشاهده کنید)

 

۴- قبولی اولیه دانشجویان دارای کد قبولی قبلی (مهرماه) لغو شده و ایشان موظف به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته /محل جدید بدون آزمون یا نیمه متمرکز می باشند. لازم بذکر است پذیرفته شدگان مهرماه که اقدام به انتخاب واحد برای نیمسال دوم ۹۳ -۹۲ نموده اند واحدهای انتخابی ایشان حذف می گردد.

 

۵- با توجه به اینکه نوع ورود دانشجویان مذکور به صورت رسمی (سراسری) می باشد دانشجویان پذیرفته شده آزمون سراسری دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاهها مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته/محل بطور همزمان نبوده و می بایست از یکی از رشته های قبولی خود انصراف دهند.

 

۶- پذیرفته شدگانی که بااستفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر یک بار در رشته های تحصیلی دروه های روزانه پذیرفته شده اند حق استفاده از سهمیه مذکور را نخواهند داشت.

 

۷- انتقال / مهمان دائم و تغییر رشته از رشته محل های بدون آزمون به رشته محل هایی که پذیرش آنها با آزمون سراسری صورت می گیرد؛ممنوع است.

 

۸- باتوجه به اینکه فایل عکس پذیرفته شدگان در سیستم جامع خدمات آموزشی فعال می باشد لازم است در هنگام ثبت نام حضوری چهره پذیرفته شده با عکس موجود درسیستم ومدارک شناسایی تطبیق داده شود و در صورت مغایرت ضمن جلوگیری از ثبت نام؛مراتب بصورت محرمانه به مرکز آزمون دانشگاه اعلام گردد.

 

۹- کارمندان استان ،مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته درمرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

 

۷ – برای دریافت برنامه کلاسی خود فقط و فقط به سایت مرکز قبولی خود مراجعه کنید.

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار کارشناسی پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .