سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

جزییات شهریه دوره های فراگیر ارشد سال ۹۲ دانشگاه پیام نور

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور ( PNU-CLUB.COM ) دکتر حسین توکلی با بیان اینکه شهریه ثابت برای این دوره‌ها در هر نیمسال، ۵۴۰ هزار تومان است، گفت: بر اساس تصویب معاونت آموزشی وزارت علوم، شهریه هر واحد نظری برای دانشجویان این دوره‌ها، ۵۴ هزار تومان و دروس عملی کم هزینه به ازای هر واحد، ۱۶۰ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: همچنین هزینه هر واحد دروس عملی پرهزینه یا پایان‌نامه برای دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ۲۵۰ هزار تومان است.

توکلی با بیان اینکه شهریه دوران دانشجویی، بر اساس تعرفه اعلام شده و با افزایش سنواتی ۱۵ درصد مطابق مصوبات هیات امنای دانشگاه دریافت می‌شود، گفت: مابه التفاوت شهریه دوره دانش پذیری متقاضیانی که موفق به ورود به دانشگاه شوند، در اولین نیمسال دانشجویی به میزان ۵۰ درصد شهریه ثابت و متغیر متناسب با تعداد واحد انتخابی دوره دانش‌پذیری دریافت خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطر نشان کرد: چنانچه دانش‌پذیران متقاضی استفاده از خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور مانند کلاس‌های رفع اشکال گروهی باشند، می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام و میزان شهریه به مراکز استانی دانشگاه مراجعه و پس از ثبت‌نام و پرداخت شهریه در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور به منزله پذیرش کلیه ضوابط و مقررات دانشگاه تلقی می‌شود، اظهار کرد: مسوولیت تهیه کتب و منابع درسی معرفی شده به عهده داوطلب بوده و دانشگاه هیچگونه مسوولیتی در این خصوص ندارد.

توکلی با بیان اینکه عدم شرکت در آزمون به منزله انصراف تلقی خواهد شد و مدارک ثبت‌نام و مبلغ واریزی عودت داده نمی‌شود، تصریح کرد: آزمون به صورت چند گزینه‌ای برگزار شده و دارای نمره منفی است و سوالات آزمون‌ها بر اساس منابع اعلام شده برای هر رشته طراحی می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: برگزاری آزمون، تصحیح پاسخنامه‌ها، اعلام نتایج و پاسخگویی درخصوص نتایج آزمون از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود و چنانچه در هر زمان مشخص شود که داوطلب حقایق را کتمان کرده یا واجد شرایط یکی از ضوابط ورود به این دوره ها نبوده، در هر مرحله‌ای از تحصیل از ادامه تحصیل محروم خواهد شد یا حتی پس از گذراندن تمامی واحدهای درسی برای وی مدرک تحصیلی صادر نخواهد شد.

وی با اشاره به عدم تعلق مزایایی از قبیل کمک هزینه تحصیلی، بیمه، خوابگاه و …. به دانش پذیر، تصریح کرد: کارکنان دانشگاه پیام نور با هر وضعیت استخدامی در صورت تمایل به ثبت‌نام در دوره‌های فراگیر، مجاز به انتخاب رشته‌های مرکز محل اشتغال خود نبوده و نمی‌توانند مرکز محل اشتغال خود را به عنوان مرکز انتخابی تعیین کنند. این دسته از داوطلبان باید موضوع داوطلبی خود را کتبا به رییس مرکز محل اشتغال خود اعلام کرده و مرکز دیگری را برای تحصیل انتخاب کنند.

توکلی گفت: کارکنان مراکز استانی پیام نور مجاز به تحصیل یا انتخاب محل آزمون خود در مرکز دانشگاهی محل استقرار استان نخواهند بود و بدیهی است در صورت انتخاب مرکز محل خدمت و پذیرش، قبولی آن‌ها لغو خواهد شد.

وی تاکید کرد: داوطلب باید از توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی انتخابی خود برخوردار باشد، در غیر اینصورت مسوولیت عواقب بعدی به عهده داوطلب است.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .