سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

وام شهریه پیام نور در سال ۱۴۰۱

باشگاه دانشجویان پیام نور:

وام شهریه پیام نور به کلیه دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری اختصاص داده می شود. ثبت درخواست اولیه اینترنتی است

 

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) براساس آنچه که دانشگاه پیام نور اعلام کرده است وام شهریه به دانشجویان دانشگاه پیام نور از ترم اول برای کلیه دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری  به شرح زیر داده میشود . این وام شهریه همان وام شهریه صندوق رفاه دانشجویی است که در صورت تخصیص اعتبار به دانشجویان تعلق میگیرد و دانشجویان باید ابتدا نسبت به ثبت نام اولیه در سایت صندوق رفاه دانشجویی به آدرس اینترنتی bp.swf.ir اقدام و سپس جهت تکمیل ثبت نام و تشکیل پرونده به امور دانشجویی مرکز خود مراجعه کنند

 

نکته مهم : دانشجویانی که پیش از این تشکیل پرونده داده بودند و وام نیز گرفته اند می بایست درخواست خود را از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس اینترنتی bp.swf.ir  قسمت سامانه فاز دو ارسال نمایند

وام شهریه کارشناسی :
۸ ترم هر ترم مبلغ ۱۳ میلیون ریال (یک میلیون  و ۳۰۰ تومان)
 وام شهریه کارشناسی ارشد :
۴ ترم هر ترم مبلغ ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان )
وام شهریه دکتری :
۸ ترم هر ترم مبلغ ۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ( ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان )

 

مدارک لازم :
پس از ثبت نام اولیه مراجعه به امور دانشجویی دانشگاه خود و تحویل سند محضری تعهدنامه که در دفاتر اسناد رسمی تکمیل شده باشد
آخرین حکم کارگزینی ضامن
کپی کارت ملی و شناسنامه دانشجو و ضامن

شرایط باز پرداخت:
بازپرداخت وام برای دانشجویان فارغ التحصیل پس از روشن شدن وضعیت و اعلام تاریخ فراغت از تحصیل توسط مدیریت آموزش دانشگاه به دو صورت امکان پذیر می باشد:

۱- اقساط شروع از ۶ ماه پس از فارغ التحصیلی
تذکر مهم : از تاریخ فراغت از تحصیل دانشجو بیش از ۹ ماه نگذشته باشد.

۲- نقدی

مهلت بازپرداخت وام صندوق رفاه برای دانشجویان انصرافی، اخراجی و یا ترک تحصیل و یا دانش آموختگانی که از تاریخ فراغت از تحصیلشان بیش از ۹ ماه گذشته است بلافاصله پس از روشن شدن وضعیت دانشجو توسط مدیریت آموزش دانشگاه به صورت یکجا و با احتساب ۴% کارمزد وام از زمان دریافت طی یک فیش کلی که فقط تا پایان وقت اداری همان روز قابل پرداخت می باشد میسر می گردد.

الف) بازپرداخت اقساط: ابتدا ۱۰% از مبلغ کل وام به صورت نقدی توسط فیش صادر شده به مهلت ۴۸ ساعت پرداخت و الباقی بدهی به صورت اقساط ۶۰ ماهه قابل پرداخت میباشد .

ب) بازپرداخت نقدی: به صورت فیش یکجا، به مبلغ کل بدهی  با مهلت پرداخت ۴۸ ساعت امکان پذیر می باشد.

تذکر مهم: در صورت عدم رعایت موارد فوق وعدم  پرداخت به موقع، صدور تسویه حساب  و یا دفترچه اقساط از طریق دانشگاه امکان پذیر نمی باشد؛ و کلیه عواقب به عهده دانشجو می باشد.

قابل توجه دانشجویان ترم آخر دانشگاه

 آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد که در مقطع تحصیلی قبلی (کاردانی و کارشناسی) وام دانشجویی دریافت نموده و دفترچه اقساط را تحویل نگرفته­اند، جهت انجام مراحل دانش آموختگی مقطع فعلی می­بایست بدهی گذشته را یکجا پرداخت و برگه تسویه حساب با تأیید دانشگاه قبلی را ارائه نمایند.

لازم به ذکر است دفترچه اقساط وام فقط برای دانشجویانی که هر دو مقطع تحصیلی آنها دانشگاه پیام نور می­باشد به صورت کلی صادر می­گردد.

دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی فقط در صورت داشتن سنوات مجاز تحصیل می توانند از وام دانشجویی استفاده نمایند و همچنین فقط در صورت اتمام سنوات مجاز تحصیل میتوانند از باز پرداخت وام به صورت اقساطی بهره مند گردند.
وام شهریه از حساب شهریه دانشجو کم می شود واگر دانشجو شهریه خود را قبلا پرداخت کرده باشد در حساب وی به صورت بستانکار محاسبه می شود


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار آموزش عالیاخبار گلستان پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .