سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

۶۹ موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی مشمول سطح بندی وزارت علوم نشدند

باشگاه پیام نور :

ئیس اتحادیه موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی گفت: از ۳۵۸ موسسه و دانشگاه غیرانتفاعی ۲۸۹ موسسه توسط وزارت علوم سطح بندی شدند و مابقی مشمول سطح بندی نشدند.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) علی آهون منش با اشاره به نتایج سطح بندی دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی گفت: دانشگاهها و موسسات غیرانتفاعی در پنج سطح توسط وزارت علوم سطح بندی و ارزیابی شدند.

وی ادامه داد: ۲۲ دانشگاه و موسسه غیرانتفاعی در گروه سطح یک، ۴۹ موسسه و دانشگاه در سطح دو، ۵۵ موسسه و دانشگاه در سطح سه، ۷۲ موسسه و دانشگاه در سطح چهار، ۹۱ موسسه و دانشگاه در سطح پنج قرار گرفتند.

رئیس اتحادیه دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی افزود: دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی سطح یک از نظر وزارت علوم دارای تمام شرایط و استاندارد لازم هستند و وزارت علوم نیز در مقابل از آنها حمایت کرده و از توسعه آنها استقبال می کند.

وی ادامه داد: دانشگاه و موسسات سطح دو، موسساتی هستند که مشکل کوچکی داشته و احتمال رفع آن بسیار زود بوده است، وزارت علوم به گروه سطح یک و دو اعلام کرده که هم در توسعه و هم در ارایه رشته به آنها کمک می کند.

آهون منش افزود: گروه سطح سه، دانشگاه و موسساتی هستند که توسعه آنها مشروط به ارایه بخشی از تعهدات است و دانشگاه و موسسات سطح چهار، مشمول توسعه نبوده و باید کوچک سازی کنند و دانشگاه و موسسات سطح پنج نیز مشمول توسعه نبوده و باید حداکثر تلاش خود را داشته باشند تا به استاندارد های لازم دست یابند.

وی ادامه داد: از ۳۵۸ موسسه و دانشگاه غیرانتفاعی ۲۸۹ دانشگاه و موسسه غیردولتی سطح بندی شدند، مابقی چون استاندارهای لازم را رعایت نکرده بودند، مشمول سطح بندی نشدند.

آهون منش افزود: احتمالا ظرفیت این موسسات که مشمول سطح بندی نشده اند صفر می شود و حداکثر تا ۶ ماه فرصت دارند که وضعیت خود را تغییر داده و شرایط لازم را کسب کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر حدود ۴۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی در حال تحصیل هستند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار آموزش عالی
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .