سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

۲۰ آبان آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجویان نمونه

باشگاه پیام نور :

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: فرصت ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه تمدید نمی شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM)مهر، دکتر ابوالحسن ریاضی گفت: تا این لحظه تعداد ۲۸۹۷ دانشجو ثبت نام موقت کرده اند؛ از این تعداد ۱۴۲۸ دانشجو ضمن بارگذاری مدارک خویش موفق به تکمیل ثبت نام شده اند که از این میان ۱۲۷۵ نفر مربوط به وزارت علوم و ۱۵۵ نفر دانشجویان دانشگاههای تابعه وزارت بهداشت هستند.

وی افزود: همچنین تعداد ۴۶۳ نفر در مقطع کارشناسی، ۴۴۵ نفر در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، ۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته، ۲۷ نفر در مقطع دکترای حرفه ای، ۴۸۴ نفر در مقطع دکترای تخصصی PhD ، ۲ نفر در مقطع دکتری تخصصی بالینی و ۳ نفر در مقطع دکتری پیوسته ثبت نام کرده اند.

ریاضی افزود: اصلاحیه آیین نامه نیز پس از امضای وزرای دو وزارتخانه به دانشگاهها ابلاغ شده و دانشجویان می توانند از طریق سامانه این اصلاحیه آیین نامه را مطالعه کنند.

به گفته وی، در این اصلاحیه در بخش پژوهشی تنها به مقاله‌های بین المللی که مورد تایید معاونت پژوهشی وزارت هستند امتیاز مربوطه تعلق می‌گیرد؛ در مورد امتیازات شاخص تاثیر مقاله نیز بازنگری شده و همچنین میزان امتیازات اختراع های مورد تایید بنیاد نخبگان تغییراتی لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: در بخش فرهنگی نیز بخش مسابقات فرهنگی بصورت مجزا افزوده شده است، برای عضویت در سایر نهادهای نظارتی دانشجویان طبق آیین نامه های جدید مربوطه امتیاز در نظر گرفته شده است و در امتیازات بخشهای دیگر مثل اختیار تاهل نیز بازنگری صورت پذیرفته است.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره در پایان افزود: سایر متقاضیان نیز می بایستی تا تاریخ ۲۰ آبانماه با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند چرا که این فرصت تمدید نمی شود.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار آموزش عالی
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .