سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

پرداخت تسهیلات ۷ میلیون ریالی به دانشجویان متقاضی سفر به عتبات

باشگاه پیام نور :

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: در آستانه اربعین حسینی و به منظور حمایت دانشجویان و حمایت از این اقدام معنوی و فرهنگی به دانشجویان متقاضی به صورت ویژه وام۷ میلیونی عتبات عالیات پرداخت می شود.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، ذوالفقار یزدان‌مهر با اشاره به پیاده‌روی میلیونی مردم در مراسم اربعین گفت: مردم ما همواره زیارت امام حسین(ع) را به عنوان یک وظیفه دانسته و در سال‌های گذشته شاهد حضور میلیونی و راهپیمایی عظیم مردم در مراسم اربعین بودیم. در این میان حضور دانشجویان دانشگاه‌های کشور هم بسیار پرشور و دانشجویان ما برنامه‌های متنوعی را در این مراسم برگزار کردند.

وی ادامه داد: این صندوق در آستانه اربعین حسینی و به منظور حمایت از این اقدام معنوی و فرهنگی و همچنین حمایت از دانشجویانی که در این زمان قصد سفر به عتبات عالیات دارند تصمیم گرفت به دانشجویان متقاضی تا سقف بودجه تخصیصی به صورت ویژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن وام عتبات عالیات پرداخت کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: سقف پرداخت وام به هر کدام از دانشجویان ۷ میلیون ریال است و مهم‌تر اینکه این وام هیچ گونه کارمزدی ندارد و بازپرداخت این تسهیلات نیز مانند سایر وام‌ها پس از فراغت از تحصیل است.

وی گفت: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید به ادارات رفاه دانشجویان دانشگاه مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تقاضای وام و ارائه تصویر فیش واریزی روادید و بیمه اقدام کنند.

یزدان‌مهر تأکید کرد: دانشگاه‌ها از امروز می‌توانند از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویان لیست دانشجویان تأیید شده را اعلام کنند تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای پرداخت وام صورت گیرد.

وی گفت: ثبت‌نام برای پرداخت این وام از چهارشنبه ۲۶ آبان آغاز شده و دانشجویان متقاضی فرصت دارند تا برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار آموزش عالیاخبار برگزیده
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .