سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

تحصیل همزمان در دو رشته در دانشگاه پیام نور / امکان تحصیل همزمان با خدمت نظام وظیفه

باشگاه پیام نور :

تحصیل همزمان در دو رشته تنها در دانشگاه پیام نور امکان پذیر است/ امکان تحصیل همزمان با خدمت نظام وظیفه از مزایای دانشگاه پیام نور است

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) گردهمایی بزرگ ورودی های سال ۹۵ دانشگاه پیام نور مشهد با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان و خانواده های ایشان در مرکز مشهد برگزار شد. دکتر محمدعلی داوریار با بیان اینکه همزمان با پیشرفت تکنولوژی، سیستم آموزشی دانشجویان نیز باید به‌روز شود، اظهار داشت: امکان استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی نظیر آموزش از طریق تلفن همراه، استاد همراه و کتاب همراه برای دانشجویان را فراهم خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور با سی سال سابقه فعالیت با هدف آموزش از راه دور پا به عرصه گذاشته است تا به بازماندگان از علم، نظیر زنان خانه‌دار و شاغلین، امکان تحصیل دوباره بدهد.
رییس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی با اعلام اینکه اکنون جمعیت دانشجویان دانشگاه پیام نور استان در سی واحد و مرکز به ۴۵ هزار نفر می‌رسد، افزود: دانشگاه پیام‌نور از سال ۸۴ به جذب دانشجو از تمامی اقشار پرداخت و ما شاهد افزایش سه برابری جمعیت دانشجویان این دانشگاه هستیم.
دکتر داوریار عنوان کرد: ۳۰ درصد از پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های مطرح کشور از دانشجویان پیام‌نور بوده‌اند و این موفقیت حاصل نتایج سبک آموزشی و سیستم نمره‌دهی استاندارد این دانشگاه است.
وی ‎با اشاره به اینکه امکان تحصیل دانشجو در دو رشته تنها در دانشگاه‌های پیام‌نور امکان‌پذیر است، گفت: دانشگاه‌های پیام‌نور ظرفیت جذب دانشجو به تعداد کل جمعیت کشور را دارند.
رییس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی با اشاره به شعار “آموزش برای همه، همه‌وقت، همه‌جا” بیان کرد: یکی از مزایای دانشگاه‌های پیام نور، امکان انتخاب محل امتحان در هر نقطه از کشور است که به دانشجو این فرصت را می‌دهد که هنگام مسافرت از امتحان بازنماند و امکان تحصیل آقایان هم‌زمان با انجام خدمت نظام‌وظیفه نیز، از دیگر مزایای این دانشگاه است.
داوریار خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات دانشگاه پیام نور کسب رتبه‌های تک‌رقمی کانون وکلا توسط فارغ‌التحصیلان این دانشگاه است.
وی از ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور تا ۲۴ آبان ماه خبر داد و گفت: برخی رشته‌های پرطرفدار در مرکز مشهد به‌سرعت تکمیل ظرفیت می‌شوند.
رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با اعلام اینکه پیام نور دارای ۶۲نمایندگی در سطح دنیا است، بیان کرد: حدود ۴۰۰۰ هزار عضو هیئت‌علمی و ۱۲۰۰۰ هزار کارمند در بیش از ۵۵۰ واحد داخلی و بین‌المللی این دانشگاه در کل کشور فعالیت دارند.
داوریار تاکید کرد: امسال با افتتاح اولین مرکز نوآوری در خراسان، ثابت خواهیم کرد که سال اقتصاد مقاومتی تنها یک حرف نبوده و ما آن را به انجام رسانده‌ایم.
وی یادآور شد: ما در سال جاری رونمایی از کالج پیام نور مرکز مشهد با جدیدترین روش‌های فضای آموزشی را داشته‌ایم.
در پایان مراسم با تدابیر صورت گرفته در ستاد استقبال، به صورت همزمان کارگاه فرهنگی ویژه خانواده ها در آمفی تئاتر مرکز مشهد، کارگاه روانشناسی ویژه زوجین در محل نمازخانه مشهد و همچنین نشست اختصاصی بر اساس هر رشته توسط مدیران گروه استانی در محل ساختمان سه جهت دانشجویان برگزار شد.
از نکات برجسته این مراسم، حضور هیات های ورزشی کوهنوردی، بهکاپ، شمشیربازی، ورزش های رزمی، دارت، تیروکمان، پینتبال و اجرای پارکور بود که نسبت به ارائه خدمات رایگان به حاضران اقدام نمودند که با استقبال بی نظیر مواجه شده بود.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار برگزیده
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .