سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

آغاز ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره دانشجوی نمونه

باشگاه پیام نور :

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان از آغاز ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره دانشجوی نمونه خبرداد.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM)دکتر مجتبی صدیقی  با اعلام این مطلب اظهار داشت: ثبت نام بیست و پنجمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه از امروز اول آبان آغاز شده و تا ۲۰ آبان ادامه می‌یابد. کلیه دانشجویان متقاضی دانشگاههای دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و فرهنگیان می‌توانند در این مقطع زمانی با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان اشاره کرد که این جشنواره علمی- فرهنگی در تلاش است تا الگوی دانشجوی نمونه را معرفی نماید، دانشجویی چندبعدی که نه تنها در عرصه تحصیلی خویش موفق بوده است، که در فعالیتهای علمی-پژوهشی، فرهنگی و اخلاقی نیز برجسته باشد.

وی افزود: در راستای متنوع سازی تولیدات علمی-پژوهشی و فرهنگی-اجتماعی دانشجوی نمونه ، طبق آیین‌نامه فعالیتهای متنوع و متعدد دانشجویان در بخشهای مختلف ۶ گانه پژوهشی و ۱۰ گانه فرهنگی دارای سقف امتیازی بوده و تنها آندسته از دانشجویانی در رقابتهای نزدیک این جشنواره می توانند به مراحل پایانی این جشنواره برسند که در حوزه های متنوع پژوهشی و فرهنگی صاحب رزومه باشند. برای مثال تنها ۵۰ درصد امتیازات بخش پژوهشی دانشجویان می تواند با امتیازات بخش مقالات تامین شود و مابقی امتیازات این بخش می بایستی از سایر بخشهای پژوهشی مثل تالیف کتاب، طرح‌های پژوهشی و … تکمیل می‌گردد.

دبیر جشنواره دانشجوی نمونه در باب جوایز این دوره از جشنواره افزود: طبق مصوبات شورای سیاستگذاری جشنواره، برگزیدگان کشوری این دوره علاوه بر دریافت هدیه نقدی، امکان ادامه تحصیل بدون آزمون(برای منتخبین کارشناسی و کارشناسی ارشد) و فرصت مطالعاتی خارج از کشور با تامین هزینه صد در صدی (برای منتخبین مقطع دکتری) و با هماهنگی‌های انجام یافته با بنیاد ملی نخبگان، از جوایز دانشجویی این بنیاد نیز برخوردار خواهند شد. همچنین از امسال صندوق رفاه دانشجویان نیز به جهت حمایت از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه، در ارائه تسهیلات کارآفرینی، طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان نمونه را در اولویت بررسی خواهند نمود.

دکتر صدیقی افزود: در ادامه تشویق طیف گسترده‌تری از دانشجویان در این جشنواره و اهمیت دادن به مرحله نخست جشنواره نیز، امسال از کلیه برگزیدگان دانشگاهی این جشنواره در یک روز در سراسر دانشگاههای کشور تقدیر بعمل می‌آید و آن دسته از منتخبین دانشگاهی که شرایط رفتن به مرحله کشوری را دارا باشند به دبیرخانه مرکزی وزارتین جهت شرکت در مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار آموزش عالیاخبار برگزیده
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .