سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

برنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای مقابله با پایان‌نامه‌فروشی

باشگاه پیام نور :

معاون نظارت و راهبری مصوبات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وزارت کشور، وزارت علوم و وزارت بهداشت با همکاری یکدیگر طی دو تا سه ماه آینده برنامه‌ریزی دقیقی برای جمع‌آوری شبکه‌های پایان‌نامه و مقاله‌فروشی ارائه می‌دهند.

 به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) ایسنا-دکتر بابک نگاهداری با حضور در غرفه ایسنا در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات، در خصوص اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی برای برخورد با فروش پایان‌نامه و مقاله در کشور اظهار کرد: موضوع برخی از تخلفاتی که به صورت آشکار در ارتباط با تدوین مقالات علمی و پایان‌نامه‌ها انجام می‌شود، در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد.

معاون نظارت و راهبری مصوبات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود:  وزارت علوم کاری را در این راستا از قبل شروع کرده که همچنان نیز ادامه دارد و وزارت بهداشت نیز در راستای تحلیل و بررسی وضعیت این مقالات و پایان‌نامه‌ها اقداماتی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: به این وزارتخانه‌ها با محوریت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ماموریت داده شد که گزارش دقیقی از شبکه‌هایی که در این رمینه وجود دارد، تهیه کنند.

نگاهداری تصریح کرد: اعتقاد بر این بود که از شبکه‌هایی که شاید توسط برخی از افراد فعال در عرصه‌های دانشگاهی و بیشتر هم با رویکرد درآمد اقتصادی شکل گرفته شده باشد، گزارشی تهیه شود؛ زیرا این رویکرد شبکه درآمدزای اقتصادی به اعتبار علمی کشور در مجامع بین‌المللی لطمه می‌زند.

وی افزود: بنابراین با این هدف از وزارت کشور، وزارت علوم و وزارت بهداشت خواسته شد که با همکاری و تعاملی که بین این سه وزارتخانه برقرار می‌شود، برنامه‌ریزی دقیقی برای جمع‌آوری این شبکه‌ها و فعالیتهای غیرقانونی آنها که اعتبار علمی کشور را در مجامع بین‌المللی زیر سوال می‌برد، صورت گیرد.

معاون نظارت و راهبری مصوبات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه برای ۲ تا ۳ ماه آینده به این وزارتخانه‌ها فرصت داده شده که با همکاری هم این کار را انجام دهند، گفت: وزارت کشور فعالیتهایی را آغاز کرده و طی مذاکره‌ای که با معاونت آموزش وزارت بهداشت داشتیم، اعلام کردند کار بسیار جالب و دقیقی در زمینه جمع‌آوری مقالات و پایان‌نامه‌ها در حال انجام است.

نگاهداری تاکید کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد جمع‌آوری این مسائل و عدم بروز و ظهور صحنه‌های زشت علمی باشیم؛ زیرا اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی مصم به برخورد با این موضوع بودند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار آموزش عالی
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .