سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

۳۰ مهر ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش

باشگاه پیام نور :

دبیر علمی دومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی از مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش تا ۳۰ مهر ماه خبر داد.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) از آذربایجان‌غربی،  امین رستم زاده دبیر علمی دومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی  روز گذشته ۲۸ مهرماه در جلسه کمیته علمی برگزاری همایش اظهار کرد:فراخوان اولیه و تمدید شده همایش به تمامی دانشگاهها و مراکز علمی کشور ارسال شده و با توجه به اهمیت موضوع استقبال قابل توجهی از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاهها از این همایش به عمل امده است.

وی بر ضرورت ورود جدی و علمی تر جامعه دانشگاهی به مقوله حقوق شهروندی و ارتباط آن سایر رشته های دانشگاهی تاکید کرد و افزود:کمیته علمی این همایش متشکل از اعضای هیات علمی و صاحبنظران دانشگاهها و مراکز علمی در حوزه های مختلف علمی بوده که با همفکری و تعامل هر چه بیشتر زمینه ورود تخصصی به این مباحث را در جامعه نهادینه خواهند کرد.

وی افزود:این همایش به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، با مشارکت مراکز دانشگاهی، علمی و نهاد ها و دستگاههای اجرایی از جمله اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، دانشگاه ارومیه، دانشگاه علم و فرهنگ تهران، دانشگاه علمی کاربردی، استانداری آذربایجان غربی و دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی و دانشگاه آزاد ارومیه، شهرداری ارومیه و معاونت فرهنگی این نهاد در کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با محور ویژه حقوق شهروندی و مدیریت کسب و کار برگزار می شود اظهار کرد:محورهای این دوره از همایش در ۶موضوع تخصصی شامل حقوق شهروندی و دانشگاه، حقوق شهروندی و علوم انسانی واجتماعی، حقوق شهروندی ، حقوق و قانون، حقوق شهروندی، مدیریت، مدیریت اقتصاد و کسب و کار، حقوق شهروندی، دین، قرآن و آموزه های اسلامی ومعارف، محور ویژه شعار سال و محور آزاد مرتبط با حقوق شهروندی برگزار می شود.

دبیر علمی دومین دوره همایش ملی تبیین حقوق شهروندی اظهار کرد:کمیته علمی وداوری همایش از اساتید مجرب و علمی دانشگاه های تهران، علامه، شهید بهشتی، علم وفرهنگ، دانشگاههای سراسری و آزاد و پیام نور استان تشکیل شده است.

رستم زاده اظهار کرد:این همایش در ۲ بخش ویژه دانشجویان و اساتید و پژوهشگران پذیرای مقالات در محورهای همایش خواهد بود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: پژوهشگران، اساتید ودانشجویان تا ۳۰ مهر سالجاری  فرصت دارند تا اصل مقالات خود را در قالب محورهای همایش به دبیرخانه همایش در قالب فرمت اعلامی که در آدرس اینترنتی www.law,۷cc.ir  موجود می باشد به ایمیل jahad@urmia.ac.ir ارسال کنند.وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی می شود تا مقالات منتخب برتر واجد شرایط پس از داوری مجدد در صورت درخواست نویسندگان در مجلات معتبر با ایندکس های معتبر بین المللی چاپ شود.

رستم زاده در پایان خاطرنشان کرد:باید با تخصصی کردن دوره های بعدی همایش و مشارکت و اهتمام جدی تمامی دستگاهها در خصوص تولید محتوا و حرکت علمی در تحقق این موضوع اساسی و حیاتی توسعه جامعه گامهای علمی و عملی اساسی در کشور متناسب با واقعیت ها و ارزش های واقعی دینی و اسلامی گام برداشت.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار آموزش عالی
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .