سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

معتبرترین بانک سئوالات دانشگاهی کشور متعلق به پیام نور است

رئیس دانشگاه پیام نور شهرضا گفت: برگزاری آزمون‌های جامع از هر درس در هر مقطع و رشته تحصیلی زمینه ایجاد یکی از معتبرترین بانک سئوالات دانشگاهی کشور را در دانشگاه پیام نور فراهم کرده است.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM)، عباس نعمت‌الله زاده ظهر امروز در جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور شهرستان شهرضا با تأکید بر ضرورت علم آموزی به عنوان مهمترین عامل ایجاد تحول در زندگی افراد اظهار داشت: دانشگاه و مراکز علمی با اشاعه علم و فرهنگ دانش پژوهی، نقش مؤثری در ارتقاء جایگاه فردی و اجتماعی افراد دارند.

وی با بیان اینکه عبور از دوران نوجوانی به جوانی و ورود به دانشگاه پس از دوران دبیرستان زمینه ایجاد تحولات بزرگ روحی را در افراد ایجاد می‌کند، افزود: اگر به درستی این دوره هدایت شود می‌تواند به عنوان سرمایه‌ای در راستای تأمین سعادت آینده افراد محسوب شود.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرضا با بیان اینکه پیام نور دانشگاهی بزرگ و بین المللی و واجد ویژگی‌های منحصر به فرد علمی است، گفت: تا حدود ۳ سال قبل حدود یک میلیون نفر در این سیستم دانشگاهی تحصیل می‌کردند، اما امروزه با وجود کاهش این تعداد به حدود ۵۰۰ هزار نفر، باز هم پیام نور به عنوان یکی از ارکان مهم علمی کشور محسوب می‌شود.

وی شیوه طراحی سئوالات آزمون‌های مختلف در پیام نور را یکی از ویژگی‌های این دانشگاه دانست و افزود: برگزاری آزمون‌های جامع از هر درس در هر مقطع و رشته تحصیلی زمینه ایجاد یکی از معتبرترین بانک سئوالات دانشگاهی کشور را فراهم کرده است.

نعمت‌الله‌زاده تدوین و انتشار منابع درسی در رشته‌های مختلف را از دیگر ویژگی‌های این نظام آموزشی دانست و تصریح کرد: محتوای برخی از متون درسی این دانشگاه به اندازه‌ای معتبر و قابل استناد بوده که در برخی از نظام‌های آموزشی دیگر از این کتاب‌ها به عنوان منبع درسی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: با وجود اینکه در برخی از مراکز دانشگاهی، جزوات اساتید هر درس به عنوان منبع درسی پیشنهاد می‌شود، در نظام آموزشی پیام نور منابع درسی بر اساس سرفصل‌های وزارت علوم تحقیقات و فن آوری ارائه و تدریس می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرضا کاهش ساعات حضور دانشجو در دانشگاه را از نتایج کاهش وابستگی دانشجو به استاد در نظام آموزشی پیام نور دانست و تصریح کرد: شاید حضور دانشجویان در کلاس‌های درسی این نظام آموزشی اندک باشد اما دانشجویان می‌توانند با حضور در کلاس‌های فراوان فوق برنامه، ارتباط بیشتری با دانشگاه و مسئولان آن برقرار کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور شهرضا در کنار دانشگاه‌های پیام نور کاشان و نطنز، جزو سه مرکز دانشگاهی برتر پیام نور در استان اصفهان قرار دارد، افزود: در سال ۹۵ تعداد ۳۰ درصد از مجموع دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه‌های مادر، از بین فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور بوده است.

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار واحد ها و مراکز پیام نور
کلمات کلیدی: