سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

نرم افزار انتخاب رشته مجازی در سایت سازمان سنجش

انتخاب رشته مجازی/

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از آغاز به کار نرم افزار انتخاب رشته مجازی سنجش از بعد از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM)حسین توکلی گفت: تعداد ۸۶۰ هزار و ۴۳۷ داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۵ اقدام کرده بودند.

وی افزود: بر اساس برنامه زمانبندی مشخص، آزمون سراسری طی دو روز پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ تیر برگزار شد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به حضور ۷۷۲ هزارو ۹۸۲ داوطلب در جلسه آزمون اظهار کرد: از تعداد ۸۶۰ هزار و ۴۳۷ داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسری تعداد ۷۷۲ هزار و ۹۸۲ داوطلب در جلسه آزمون حاضر که از این تعداد ۴۶۰ هزار و ۷۷۶نفر زن و مابقی مرد بودند.

توکلی ادامه داد: ۱۰٫۱۴ درصد از ثبت نام کنندگان در آزمون سراسری در جلسه آزمون غیبت داشته و در روز مقرر در جلسه شرکت نکردند.

وی در خصوص اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۹۵ خاطر نشان کرد: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تهیه و از ساعت ۲۴ شب گذشته به روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد مراجعه کنندگان به سایت سازمان سنجش جهت مشاهده کارنامه حضور در جلسه آزمون اذعان کرد: تا ساعت ۷:۱۵ دقیقه صبح امروز از تعداد ۷۷۲ هزارو ۹۸۲ داوطلب حاضر در جلسه آزمون ۴۵۰ هزار نفر نسبت به مشاهده و یا دریافت پرینت کارنامه خود اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: این تعداد ۵۸ درصد داوطلبان را شامل می شود و توصیه ما به داوطلبان این است که هر چه سریعتر نسبت به دریافت پرینت کارنامه خود اقدام کنند.

توکلی در خصوص وضعیت کارنامه شرکت کنندگان در دو و یا سه گروه آزمایشی بیان کرد: افرادی که در دو و یا سه گروه آزمایشی شرکت کرده اند نیز تنها یک کارنامه دریافت کرده و نتیجه آزمون درذیل کارنامه اصلی آنها منتشر شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به انتشار کلید آزمون سراسری سال ۹۵ از تاریخ ۱۸ مرداد گفت: از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۸ مرداد کلید اولیه آزمون به روی سایت سازمان سنجش کشور قرار گرفته و داوطلبان شرکت کننده قادر خواهند بود این کلید را دریافت و با کارنامه خود تطبیق دهند.

وی از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته توسط سازمان سنجش خبر داد و گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته از روز شنبه ۲۳ مرداد از طریق نمایندگی های توزیع روزنامه ایران در اختیار باجه های روزنامه فروشی قرار خواهد گرفت و داوطلبان می توانند با مراجعه به روزنامه فروشی هااین دفترچه را دریافت کنند.

توکلی در خصوص امکان ثبت نام افراد در رشته های بدون آزمون تصریح کرد: امروز اطلاعیه ای از طریق سایت سازمان سنجش در رابطه با رشته های بدون آزمون منتشر خواهد شد و علاقمندان می توانند در صورت واجد شرایط بودن جهت حضور در رشته های بدون آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور ادامه داد: برخی از کدرشته محل های تعیین شده بدون آزمون بوده وافراد تنها بر اساس سوابق تحصیلی قادر خواهند بود در این رشته ها شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به انتشار فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت طی روز شنبه ۲۳ مرداد اظهار کرد: فهرست اسامی
معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و همچنین رشته های دارای شرایط خاص ۲۳ مرداد اعلام  می شود.

توکلی در خصوص تعداد انتخاب هر داوطلب خاطر نشان کرد: هر داوطلب قادر خواهد بود ۱۵۰ کدرشته محل را انتخاب کرده توصیه ما به داوطلبان این است که پس از کنترل تمام رشته ها نسبت به کد رشته محلهای موردعلاقه  خود اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور افزود: شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال ۹۵ می توانند تا روز پنجشنبه ۲۸ مرداد نسبت به انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنند.

وی ارائه کد ۱۵ رقمی به هر داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۹۵ پس از انتخاب رشته را یک الزام دانست و گفت: هر داوطلب پس از انتخاب رشته باید یک کد ۱۵ رقمی دریافت کرده و در صورتی که این کد ریافت نشود انتخاب رشته تکمیل نشده است.
توکلی از تهیه نرم افزار انتخاب رشته مجازی از سوی سازمان سنجش کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: از طریق سازمان سنجش کشور نرم افزار مجازی ای تهیه شده وافراد می توانند از بعد از ظهر امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش از این نرم افزار مجازی استفاده کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور ادامه داد: این نرم افزار این امکان را به داوطلبان می دهد که نتیجه کسب کرده در آزمون خود و رشته هایی که امکان قبولی در آنها را دارند با داوطلب شرکت کننده در سال ۹۴ مقایسه کرده و امکان قبولی خود را بسنجند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار آموزش عالیاخبار برگزیدهاخبار کارشناسی پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .