سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

نیاز سنجی آموزشی دانشگاه‌ پیام نور

جلسه بررسی مشکلات فرهنگی دانشگاه فرهنگیان و همچنین نیاز سنجی آموزشی و بررسی اقتضائات فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور توسط مرکز آموزش نهاد رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) به نقل از ایسنا، سومین جلسه شورای آموزشی با مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان با هدف نیاز سنجی آموزشی و بررسی مشکلات و مسائل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان باحضور حجت‌الاسلام دادگر، حجت‌الاسلام قاسمی، حجت الاسلام رمضانی از مسئولان نهاد رهبری در این دانشگاه و نیز حجت‌الاسلام تقوی مدیر امور دفاتر در محل معاونت امور دفاتر برگزار شد

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام قاسمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان تهران به توضیح مختصات پردیس های دانشگاه فرهنگیان و نیز به بیان مشکلات دانشگاه فرهنگیان در استا تهران ازجمله طرح خانه به خانه، عدم وجود مسجد در دانشگاه پرداخته و خواستار بازنگری در برخی منابع آموزشی دانشگاه فرهنگیان شد.

همچنین حجت الاسلام رمضانی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان قم، با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری نسبت به دانشگاه فرهنگیان، به برنامه هایی درخصوص مسائل فرهنگی دانشگاه اشاره کرده و به ارائه طرح مناسب در موضوع ازدواج دانشجویان پرداخت.

در پایان این جلسه نیز حجت الاسلام دادگر مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های فرهنگیان کشور به بررسی دوره آموزشی مورد نیاز برای کارکنان این دانشگاه پرداخت.

نیاز سنجی آموزشی و بررسی اقتضائات فرهنگی دانشگاه‌ پیام نور

همچنین دومین جلسه شورای آموزشی مرکز آموزش نهاد با هدف نیاز سنجی آموزشی و بررسی مشکلات و مسائل فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور با حضور حجت‌الاسلام جمشیدی، حجت‌الاسلام نبوی، حجت الاسلام شیخ الاسلامی از مسئولان نهاد رهبری در این دانشگاه و نیز حجت‌الاسلام تقوی مدیر امور دفاتر در محل معاونت امور دفاتر برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام شریفی دوست رئیس مرکز آموزش نهاد رهبری به بیان اهداف برگزاری جلسه در حوزه خلأهای آموزشی کارکنان نهاد و ضرورت برگزاری گردهمایی تخصصی مسئولان نهادها و نشست مجزایی با هدف انتقال تجربیات پرداخت.

همچنین حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به دوره های آموزشی گذشته بر لزوم تخصصی کردن دوره‌های آموزشی کارکنان نهاد متناسب با دانشگاه محل خدمت تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق و بلند مدت در ارائه طرح‌های آموزشی شد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام جمشیدی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور نیازمند این است که سیستمی دیده شود بر لزوم شناخت دانشگاه پیام نور تاکید کرده و به  نیازهای آموزشی این دانشگاه اشاره کرد

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها (مأوا)، حجت الاسلام نبوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور تهران نیز به شرح فعالیت های انجام شده در دفتر استانی تهران از زمان پرداخته وبا اشاره به نیاز آموزشی این دفتر، به ارائه پیشنهاد در این خصوص پرداخت.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار متفرقه
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .