سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

دفتر دانشگاه ازاد اسلامی در ایتالیا گشایش یافت

دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان ایرانی و فارسی زبان مقیم خارج ازکشور امکاناتی فراهم کرده است تا از طریق واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند دوره های دانشگاهی را بگذرانند

 به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از رم ، برای نخستین بار در ایتالیا دفتر دانشگاه ازاد اسلامی بطور رسمی در یکی از معتبرترین دانشگاه های این کشور در شهر میلان گشایش یافت.
 در مراسمی در دانشگاه پلی تکنیک میلان که با حضور جووانی اتزونه، رئیس این دانشگاه، حمید میرزاده، رئیس دانشگاه ازاد اسلامی، محمد جوزی سرکنسول کشورمان در میلان، مهرداد نوابخش، رئیس دانشگاه ازاد واحد تهران،حسین ابراهیمی، مدیرکل بین الملل دانشگاه ازاد و همچنین جمعی دیگر از مسئولان فرهنگی و سیاسی دو کشور برگزار شد، همکاری های مشترک علمی بین این دو دانشگاه اغاز شد.
ایجاد دوره های مشترک تحصیلات تکمیلی ، طرح های پژوهشی مشترک ، دوره های کوتاه مدت مشترک ، تبادل دانشجو و استاد ، گسترش زبان و ادبیات فارسی ، آموزش رشته های مرتبط با فرهنگ و تمدن و هنر اسلامی ایرانی از دیگر اهداف راه اندازی این دفتر در ایتالیا است. رئیس دانشگاه ازاد اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در ایتالیا، با اشاره به مصوبه هیئت امنای مرکزی این دانشگاه برای افتتاح دفتر در دانشگاه های برتر کشورهای اسیایی و اروپایی به منظور همکاری های علمی و پژوهشی با این دانشگاه ها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان ایرانی و فارسی زبان مقیم خارج ازکشور امکاناتی فراهم کرده است تا از طریق واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند دوره های دانشگاهی را بگذرانند.
وی افزود: این دوره های تحصیلی بصورت الکترونیکی بوده و در پایان هر ترم دانشجو موظف است طبق برنامه اعلام شده، امتحانات پایان ترم خود را در یکی از دفاتر برون مرزی مشخص شده در یکی از کشورهای ایتالیا (میلان)، آلمان(دوسلدورف)، روسیه(مسکو) امارات متحده عربی (دبی)، لبنان(بیروت)، افغانستان (کابل)، انگلستان (آکسفورد)، عمان (مسقط)، مجارستان (بوداپست) و کانادا (تورنتو) بگذراند.
وی تاکید کرد: داوطلبان و متقاضیان ایرانی و فارسی زبان خارج از کشور برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی (شیوه الکترونیکی) می توانند به سامانه اینترنتی intl.iau.ir (بخش پذیرش دانشجویان ایرانی خارج از کشور) و یا سامانه isra.iau.ir  مراجعه کنند.
رئیس دانشگاه میلان نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از گشایش دفتر دانشگاه ازاد اسلامی در ایتالیا و تقدیر از توسعه کمی و کیفی چشمگیر این دانشگاه گفت: با ایجاد دفتر تحقیقات مشترک بین دو دانشگاه با عنوان AZAD-POLIMI همکاریهای علمی و تحقیقاتی بین دو دانشگاه بطور رسمی آغاز می شود.
در این مراسم هیئت ایرانی همچنین اعلام کرد با گشایش دفتر دانشگاه ازاد اسلامی در دانشگاه پلی تکنیک میلان مقدمات استفاده استادان و دانشجویان دکتری از فرصت های مطالعاتی در دانشگاه های خارجی، همچنین فرصت های مطالعاتی متقاضیان خارجی در ایران فراهم شده است.

انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار آموزش عالیاخبار دانشگاه آزاد
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .