سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه به کیفیت پایین غذا

دانشجویان خوابگاهی دانشگاه صنعتی ارومیه شب گذشته نسبت به پایین بودن کیفیت غذا در این دانشگاه اعتراض کردند.

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور (PNU-CLUB.COM) به نقل از مهر، دانشجویان دختر و پسر خوابگاه های خلیلی و بهشتی دانشگاه صنعتی ارومیه شب گذشته در اعتراض به پایین بودن کیفیت غذا دانشجویی اعتراض کردند و غذاهای خود را در راهروهای خوابگاه بر روی زمین چیدند.

دانشجویان معترض اعلام کردند که مسئولین دانشگاه تنها چند دقیقه در میان دانشجویان حاضر شدند و پاسخ قانع کننده ای به دانشجویان نداده اند.

آنها همچنین در این زمینه بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

“جوان دانشجوی ما باید مطالبه گر، پرانگیزه، پر نشاط، حاضر در صحنه و ناظر به مسائل کشور باشد”

مقام معظم رهبری

روز آن فرا رسیده است تا در راستای دستیابی به خواسته های صرفا صنفی، گامی جدی تر از همیشه برداریم. هرچند درک این موضوع برای مسئولینی که پیگیری مطالبات صنفی و رفاهی را منفعت طلبانه و به دنبال محبوبیت و شهرت بودن می دانند کمی سخت است.

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه پیرو پیگیری های مکرر شورای صنفی دانشجویان برآن شدیم که این بار صدای خود را با صدای نمایندگان خود در آمیزیم و یک صدا بگوییم که دیگر بس است. در ترمی که گذشت شورای صنفی بارها در رابطه با کیفیت بد و نامطلوب غذاهای دانشگاه به مسئولین تذکر داده و خواستار رسیدگی به این وضعیت نامطلوب بودند. تا کنون پیگیری های شورای صنفی با پاسخ مناسب از سوی مسئولین مواجه نبوده است.

حداقل انتظار می رفت در ماه مبارک رمضان که با ایام امتحانات نیز همزمان است، کیفیت و تنوع غذاها بهبود یابد، اما نه تنها وضعیت کیفی غذاها بهبود نیافت بلکه بدتر نیز شد.

کارشکنی هایی که در بخش دانشجویی اتفاق افتاده است تنها نمونه کوچکی از عملکرد بسیار ضعیف مسئولین را در بخش تغذیه نشان می دهد. و تقاص این امر را باید دانشجو با خوردن غذاهای بی کیفت، بدون ارزش غذایی مناسب، ناسالم و حذف اصلی ترین وعده خود یعنی صبحانه پس بدهند.

مشکل عمده ای که امروز در بخش تغذیه شاهد آن هستیم بی شک این ادعا =که ما عضوی از دانشگاه صنعتی ارومیه نیستیم را قوت می بخشد، چرا که دید دانشگاه به دانشجو دید برادرانه نبوده و دانشجو صرفا به عنوان منبع مالی در نظر گرفته می شود.

سوالی که پیش می آید این است که آیا مسئولین محترم دانشگاه خود راضی هستند که فرزندانشان با این وضعیت تحصیل کنند؟ آیا راضی هستند فرزندانشان غذای کرم دار بخورند و به خاطر اعتراض به وضعیت تغذیه خود از تحصیل محروم شوند؟

این بیانیه اتمام حجتی است با مسئولین دانشگاه که اگر وضعیت به شکل این چنینی ادامه پیدا کند نه تنها ما ساکت نخواهیم ماند بلکه با صدایی رساتر صدایمان را به گوش مسئولین استانی و کشوری خواهیم رساند تا هرچه سریعتر دانشگاه که مهد تولید آیندگان ایران اسلامی است، به وضعیت مطلوب خود برسد.

خواسته های اولیه ما به شرح زیر است که در اسرع وقت توسط شورای محترم صنفی به عنوان نمایندگان قانونی و برحق دانشجویان پیگیری خواهد شد :

فسخ قرارداد پیمانکار فعلی وعدم اجازه شرکت مجدد این پیمانکار در مناقصه بعدی

بازگشت هرچه سریعتر وعده صبحانه به منوی غذایی

استخدام کارشناس تغذیه

حق نظارت کامل نماینده شورای صنفی بر امور سلف سرویس دانشگاه

شروع به کار مجدد رستوران آزاد در وعده ناهار و شام از ترم آتی

نظارت بر چگونگی تنظیم تمامی قراردادهای مرتبط با شورای صنفی رفاهی در اموری که مطابق آیین نامه مصوب وزارت علوم جزء اختیارات شورای صنفی رفاهی است

پخش غذا در پنجشنبه و ارائه دورچین های مناسب

ارائه مستندات کسر از قرارداد پیمانکار به خاطر تخلفات صورت گرفته

بار دیگر هم تاکید می کنیم که اعتراض ما صرفا به خاطر موانع و مشکلات صنفی است.»


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار آموزش عالی
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .