سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

پاسخ معاون پیام نور به معترضین افزایش شهریه متغیر

سایت باشگاه پیام نور : معاون ادرای مالی دانشگاه پیام نور در واکنش به افزایش ۱۵ درصدی شهریه متغیر گفت: افزایش شهریه‌ای نداشتیم، افزایش شهریه معمولا اول مهر و برای یک بار صورت می گیرد.

به گزارش سایت باشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) : مهر – حدود ۳۴۶ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد اصفهان در نامه ای خطاب  به علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور نسبت به افزایش شهریه ۱۵ درصدی شهریه متغیر نسبت به ترم قبل، قانون پرداخت ضرب العجلی شهریه متغیر و عدم بهبود وضعیت آموزشی انتقاد کردند در بخش هایی از این نامه آمده است:

دانشجویان پیام نور هنوز از شوک افزایش ۳۵۰۰۰تومانی شهریه آذرماه سال گذشته خود، به بهانه خدمات فرهنگی که اجرا نشد، در نیامده اند که اینبار با قانون پرداخت ضرب العجلی شهریه متغیر مواجه شدند.

شهریه متغیری که ۱۵درصد نسبت به قبل افزایش یافته و تنها ۲۵ روز زمان برای پرداخت آن درنظر گرفته شده است. حال این سوال مطرح است، آیا از ترم گذشته تا کنون امکانات و کیفیت آموزشی و علمی دانشگاه ۵ درصد بهبود یافته که ۱۵ درصد شهریه افزایش یافته است؟ نکند قرار است ۱۸میلیارد بدهکاری ناشی از جریمه دانشگاه را دانشجویان پرداخت کنند؟

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان، نارضایتی خویش را از روند افزایشی شهریه ها و عدم بهبود وضعیت آموزشی اعلان کرده و به جد خواستار تجدید نظر در قانون جدید پرداخت شهریه متغیر و شفاف سازی در جهت علت افزایش شهریه ها و بودجه فرهنگی و توقف این افزایش ها هستیم

فیصل حسنی – معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور در خصوص افزایش ۱۵ درصدی شهریه متغیر دانشجویان گفت: ما افزایش شهریه‌ای نداشتیم، افزایش شهریه معمولا هر سال اول مهر و برای یک بار صورت می گیرد، در ترم دوم دیگر افزایش شهریه‌ای اعمال نمی شود.

وی درباره قانون پرداخت ضرب العجلی شهریه متغیر نیز افزود: ضرب العجلی وجود ندارد، دانشگاه تقویم آموزشی دارد و براساس آن اعلام می کند چه زمانی باید شهریه پرداخت شود.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور افزود: دانشجو براساس آن دفترچه‌ای که قبول کرده و وارد دانشگاه شده موظف به اجرای قوانین دانشگاه پیام نور است اگر دانشجویی مشکل مالی دارد یا نمی تواند یک جا شهریه را پرداخت کند، دانشگاه برای وی تسهیلات در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان از ابتدای سال تا کنون حدود  ۱۰ میلیارد به دانشجویان وام ارایه داده است که بعد از فارغ التحصیلی باید پرداخت کنند، همچنین بانک صادرات به حدود  ۷ الی ۸ هزار نفر از دانشجویان که بدهی داشتند با کارمزد ۴ درصد وام اختصاص داده است.

حسنی ادامه داد: دانشگاه پیام نور دانشگاهی است که کمترین شهریه را از دانشجو دریافت می کند، شهریه ثابت دانشگاه در مقطع کارشناسی ۱۲۶ هزار تومان است که برای پرداخت آن نیز دانشگاه به متقاضیان وام می دهد.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور افزود: همچنین دانشگاه برای پرداخت شهریه متغییر تمام دانشجویان وام می دهد دانشجویان بعد از انتخاب واحد در صورت درخواست وام برای شهریه متغییر می توانند روی لینک مربوطه در سایت، کلیک کنند همان لحظه شهریه متغییر دانشجویان از طریق بانک تجارت  بدون ضامن و تنها از لینک سایت با کارمزد یک درصد پرداخت می شود و دانشجویان باید ماهانه اقساط آن را پرداخت کنند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار برگزیدهاخبار حاشیه ای پیام نوراخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار کارشناسی پیام نوراخبار گلستان پیام نوراخبار متفرقه
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .