سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

ثبت نام ۶ هزار نفر در دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

سایت باشگاه پیام نور : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار نفر در پذیرش مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کردند.

به گزارش سایت باشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) : مهر – دکتر حسین توکلی افزود: ثبت نام برای شرکت در پذیرش این دوره ها از یکشنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۴ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و در روز شنبه ۲۴ بهمن ماه پایان می پذیرد.

 

وی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۴۶۶ برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: اطلاعیه سازمان سنجش حاوی شرایط عمومی و اختصاصی و نحوه ثبت نام برای پذیرش در این دوره ها به همراه دفترچه ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

 

وی گفت: ثبت نام منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و دفترچه ثبت نام همزمان با فرآیند ثبت نام بر روی سایت سنجش قرار داده می شود.

 

توکلی افزود: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی صورت می گیرد. داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ ریال (۲۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در پذیرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به داوطلبان توصیه می شود پس از تکمیل فرم تقاضانامه و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از فرم تکمیل شده و ثبت شده خود تهیه کنند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار آموزش عالی
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .