سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری سال ۹۵ / لینک ثبت نام و دفترچه

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری سال ۹۵ از امروز دوشنبه آغاز شد

به گزارش سایت باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ و بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از امروز ۱۶ آذر آغاز و تا ۲۲ آذر ۹۴ ادامه خواهد داشت
داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

علاقمندان به تحصیل در دوره‌های تحصیلات تکمیلی می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ارشد حداکثر در دو رشته امتحانی (رشته امتحانی اول و رشته امتحانی دوم طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت‌نام شوند.

 

مراحلی که داوطلب باید برای ثبت‌نام اقدام کند: 

۱- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی فوق برای تهیه کارت اعتباری ثبت نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱).

۲- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

۳-آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

۴- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ (سیصدهزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

تبصره: با توجه به اینکه مقرر گردیده در مراحل مختلف فرآیند این آزمون خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه  به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵۰۰۰ (پنج هزار) ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.

 

۵- داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم ‌می‌باشند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمایند. این دسته از داوطلبان می‌بایست برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر، به مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ (سیصد هزار) ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری نمایند.

 

تذکر: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۹۲٫۰۰۰ (نود و دو هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور، برای اعلام علاقمندی اقدام نمایند.

 

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت‌نام وارد نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته‌شدن در آزمون قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۵ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۶ و ۹۵/۰۲/۱۷ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز دوشنبه مورخ ۹۵/۰۲/۱۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۲/۱۵ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۶ تقاضانامه تعیین می گردد. لذا مقتضی است داوطلبان ضمن دقت لازم با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

 

توصیه‌های‌ مهم‌:

۱- داوطلبان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه ایثارگران و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی به دفترچه راهنمای شماره ۱ که برروی پایگاه اطلاع رسانی سازمان قرار دارد، مراجعه نمایند.

۲- به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته‌های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳- کلیه‌ فارغ‌التحصیلانی‌ که‌ مقطع‌ کارشناسی‌ ارشد یا دکتری‌ خود را به‌ پایان‌ رسانیده‌اند و از لحاظ نظام وظیفه منعی ندارند، در صورت‌ تمایل‌ به ‌شرکت‌ در رشته‌ دیگری‌ به‌ جز رشته‌ فارغ‌التحصیلی‌، لازم‌ است‌ نسبت‌ به‌ تکمیل‌ تقاضانامه‌ بر اساس‌ مقطع‌ کارشناسی‌ اقدام‌ نمایند. ضمن اینکه لازم است به تذکرات مندرج دردفترچه راهنمای ثبت نام توجه نمایند. ضمناً دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند.

۴- توصیه‌ می‌شود حتماَ داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه، مندرجات آن را کنترل و نزد خود نگهداری نمایند.

۵-  با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی‌نت ثبت‌نام می‌کنند، رخ داده است تأکید می‌گردد چنانچه ثبت‌نام خود را توسط کافی‌نت‌ها انجام می‌دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۶- هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

۷- در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌ گویای: ۴۲۱۶۳-۰۲۱ با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیر حضوری) سازمان اقدام نمایند.

 

 

 

شرایط ثبت نام :
هر داوطلب می‌تواند علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی خود (کد رشته امتحانی اول) از میان ۶۶ کد رشته امتحانی که در دفترچه راهنما به عنوان کد رشته‌های شناور مشخص شده نسبت به انتخاب کد رشته امتحانی دوم از میان کد رشته امتحانی شناور اقدام کنند. این داوطلبان ضرورت دارد برای ثبت کد رشته امتحانی دوم نیز در تقاضانامه اینترنتی ۳۰۰ هزار ریال دیگر نیز بابت وجه ثبت نام برای شرکت در آزمون کد رشته امتحانی دوم پرداخت و یک سریال اعتباری دیگر دریافت نمایند.

 

مدرک مورد پذیرش برای ثبت نام :
متقاضیان باید تا حداکثر ۳۱ شهریورماه ۹۵ موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود شده باشند.

 

شروع به تحصیل پذیرفته شدگان :
پذیرفته شدگان در این دوره از نیمسال اول ۹۶-۹۵ به عنوان دانشجو وارد دانشگاه خواهند شد.

 

دریافت کارت آزمون و زمان برگزاری آزمون :
دریافت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۵ انجام می شود و آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ در ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار خواهد شد.

 

اعلام اسامی پذیرفته شدگان :
اسامی نتایج اولیه بصورت کارنامه و انتخاب رشته توسط داوطلبان در نیمه دوم حردادماه ۱۳۹۵ انجام خواهد شد و نتایج نهایی پذیرفته شدگان در این آزمون در دهه دوم شهریور سال ۹۵ اعلام می شود.

 

ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال ۹۵ دانشگاه ها
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ دانشگاه ها

فعال – کلیک کنید
دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ دانشگاه هافعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ دانشگاه هافعال – کلیک کنید
کد های مورد نیاز برای ثبت نام

کد بخش و شهرستان هاکد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی

کد دانشگاه کد رشته امتحانیکد محل های اشتغال

باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور — WWW.PNU-CLUB.COM

انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .