سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

تمدید دوباره مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون آبان ۹۴ پیام نور

مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی آبان ماه ۹۴ برای دومین بار تمدید شد / تمدید مجدد مهلت ثبت نام و انتخاب رشته

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM)سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی آبان ماه ۹۴ (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) را تا ۱۸ آبان ماه ۹۴ تمدید کرد.

مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی آبان ماه سال ۹۴ تا ۱۸ آبان ماه ۹۴ تمدید گردید و متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین کدرشته های تحصیلی ، نسبت به ثبت کدرشته های مورد نظر از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند.

 

بر اساس ماده ۵ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب ۱۰ شهریور ۹۲ مجلس شواری اسلامی و مصوبه اولین جلسه شواری سنجش و پذیرش دانشجو مورخ ۶ آذرماه ۹۲ و در راستای اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها ، پذیرش برای حدود ۶۰% ظرفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود . لذا پذیرش در تعدادی از کد رشته محل های دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می پذیرد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون آبان ۹۴ به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۵۰.۰۰۰ (یکصدوپنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر ۵۰ کد رشته محل) برای گزینش و ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون آبان ۹۴ دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی اقدام نمایند.

 

نکته : شما باید کارت اعتباری سریال ثبت نام پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مرداد ۹۴ را تهیه کنید سایر کارتهای اعتباری و سریال های اعتباری برای ثبت نام بدون آزمون نیست.

بر اساس مصوبه دومین جلسه شواری سنجش و پذیرش دانشجو ، نوع پذیرش (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) در مدارک تحصیلی فارغ التحصیلی دانشجویانی که در این کد رشته ها پذیرفته می شوند ، درج نخواهد شد.


پذیرش بدون آزمون آبان ۹۴ پیام نور در این رشته محل ها برای ورودی بهمن ماه سال ۹۴ (نیمسال دوم)  صورت می گیرد.

اسامی پذیرفته شدگان در این ثبت نام در نیمه دوم آبان ماه اعلام خواهد شد


تکالیف‌ ثبت‌نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون آبان ۹۴
داوطلب‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) آبان ماه سال ۱۳۹۴ که ثبت‌نام آن منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان‌پذیر است، باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد.
ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (۴ آبان ماه ۹۴ لغایت ۷ آبان ماه ۹۴)

نکته مهم : داشتن دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ ۳۱ بهمن ماه ۹۴ اخذ شود ویا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه متقاضیان الزامی میباشد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۱۵۰.۰۰۰ (یکصدوپنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام ، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام نمایند.
منظور از ثبت‌نام در ۲ و یا ۳ گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.

نکــــــــــــات مهــــــــــــــم :

۱- دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ ۳۱ بهمن ماه ۹۴ و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

۲- دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آبان ۹۴

سریال ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی۹۴

فهرست‌ مندرجات‌ دفترچه‌ راهنما

فصلعـنوانصفحه
فصل اول(ثبت‌نام)مقدمه و نکات مهمدریافت فایل
تعاریف‌
شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان
سهمیه‌ها
مراحل پذیرش
تکالیف، مدارک لازم و مراحل ثبت‌نام و انتخاب رشته اینترنتی
توصیه‌ها و تذکرات مهم
جدول ‌استان‌، شهرستان‌، بخش‌ و کد بخش‌ (جدول شماره ۱)
جدول نام‌ و کد محل‌ کشورهای خارجی (جدول شماره ۲)
جدول‌ گروه‌بندی ‌دیپلم‌ها (جدول شماره ۳)
جدول نام‌ و کد سازمان‌ها، مؤسسات‌ و وزارتخانه‌ها (جدول شماره ۴)
فصل دوم(انتخاب رشته)شرایط و ضوابط پذیرش دانشجودریافت فایل
گزینش دانشجو
انتخاب رشته
جداول رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنیدریافت فایل
جداول رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی علوم تجربیدریافت فایل
جداول رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی علوم انسانیدریافت فایل
جداول رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هــــنردریافت فایل
جداول رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی زبان‌های خارجیدریافت فایل
فصل سوم(پیوست‌ها)۱- مقررات وظیفه عمومیدریافت فایل
۲- شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع خارجی
۳- جداول حداقل کارآیی اعضا در گروه‌های آزمایشی پنجگانه
۴- شرایط و ضوابط اختصاصی، آدرس، تلفن و نشانی اینترنتی دانشگاه‌های علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
۵- شرایط و ضوابط دوره غیرانتفاعیو ضوابط اختصاصی، آدرس، تلفن و نشانی اینترنتی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی
۶- شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور و جدول شهرستان‌های تحت پوشش مرکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه پیام نور
۷- فرم گواهی ‌مربوط به‌ عنوان‌ رشته‌ تحصیلی‌ دو سال‌ آخر دوره‌ دبیرستان‌ یا هنرستان‌ و سال‌ اخذ مدرک‌ پیش‌دانشگاهی‌ (فرم شماره ۱)
۸- فرم انصراف برای دانشجویان شاغل به تحصیل (فرم شماره ۲)
۹- فرم پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام و انتخاب رشته اینترنتی

 

اطلاعیه‌ دوم سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره اعلام‌ رشته‌ محل‌های جدید و برخی اصلاحیات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش رشته‌های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های تحصیلی گروه آموزش پزشکی دوره‌های مازاد بر ظرفیت و پردیس خودگردان دانشگاه‌های علوم پزشکی (ویژه داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی که در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند) در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴

بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از متقاضیان شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ می‌رساند، نظر به اینکه برخی از مؤسسات به شرح مندرج درذیل این اطلاعیه با توجه به تأیید دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از تدوین دفترچه راهنما و اطلاعیه قبلی، برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت نموده‌‌اند، ضمن اعلام کدرشته‌های مربوط متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مزبور و همچنین با توجه به کدرشته‌ محل‌های جدید و توضیحات مندرج در این اطلاعیه، نسبت به انتخاب رشته خود در زمان تعیین شده مبادرت نمایند.

همچنین با توجه به اعلام تکمیل ظرفیت برای برخی از رشته‌محلها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح جداول مندرج دراین اطلاعیه منحصراً آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی که باتوجه به مندرجات کارنامه اولیه آزمون سراسری سال ۹۴ مجاز به انتخاب رشته بوده اند، مجازبه کدرشته‌های تحصیلی بند «ب» این اطلاعیه می‌باشند و متقاضیان جدید و یا داوطلبان غایب آزمون، اجازه انتخاب این کدرشته‌ محل‌ها را ندارند.

تذکر مهم: چنانچه پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۴، در ردیف پذیرفته شدگان نهایی کدرشته محل‌های بند «ب» این اطلاعیه قرار بگیرند، قبولی قبلی آنها کان‌لم‌یکن تلقی گردیده و اجازه ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را نخواهند داشت.

لازم به ذکر است با توجه به مراتب فوق این امکان برای داوطلبان فراهم می‌شود که بتوانند تا روز دوشنبه مورخ ۱۸ آبان ماه ۹۴ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً فرم ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تکمیل نموده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به بخش ویرایش، نسبت به ویرایش و یا اصلاح کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .