سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۳ اعلام شد

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ در دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه ۱۸ آبان آغاز و تا ۲۱ آبان ۹۳ ادامه خواهد داشت .
ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت غیر حضوری و از طریق سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام می شود.پذیرش این دسته از دانشجویان برای نیمسال دوم مطابق با جزییات زیر می باشد.

 

 
جزییات ثبت نام
الف ) برای پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی جدید یا کد قبولی در سایر دانشگاهها بوده و در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند، ثبت نام به صورت حضوری در سیستم جامع خدمات آموزشی صورت می پذیرد و پس از واریز شهریه ثابت توسط دانشجو برای نیمسال اول ۹۴ -۹۳ مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه درج گردد. شایان ذکر است شهریه ثابت ایشان برای نیمسال دوم ۹۴-۹۳ ذخیره می شود.

 
ب) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور می باشد و در حال تحصیل در آن می باشند، می توانند تا پایان نیمسال جاری در کد قبولی اولیه تحصیل  و در نیمسال دوم ۹۴-۹۳ و بر اساس فایل اسامی پذیرفته شدگان برای ایشان تغییر کد قبولی اقدام شود.

 
ج) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور  بوده  ولی درآن ثبت نام ننموده اند، حسب مراجعه و درخواست، تغییر کد قبولی در سیستم اعمال شود و امور ثبت نام آنها مطابق بند الف انجام شود.
یاد آوری مهم: برای دانشجویانی که دارای کد قبولی در دانشگاه هستند و متقاضی تحصیل در کد قبولی جدید می باشند، لازم است نام رشته جدید در سیستم جامع گلستان در بخش اصلاح نظام آموزشی اصلاح گردد و در صورت نیاز به تغییر نام مرکز، اسامی و شماره دانشجویی آنها به اداره کل خدمات آموزشی اعلام گردد.
لازم به ذکر است تاریخ اخذ مدرک کارشناسی  کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۳ خواهد بود و از پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدرک با تاریخ دانش آموختگی فوق الذکر نشوند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نمی آید


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .