سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

اعلام جزئیات دستورالعمل تشویق و اعطای تسهیلات به دانشجویان مخترع و ممتاز دانشگاه پیام نور

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM)دانشگاه پیام نور به منظور تشویق و حمایت از دانشجویان فرهیخته که در زمینه فعالیت های علمی، آموزشی، پژوهشی، اختراعات، ابتکارات و نوآوری، ورزشی و فرهنگی به موفقیت چشمگیری نائل می شوند، به آنان هدایایی اعطا می کند.
مطابق این دستورالعمل، نفرات اول هر رشته در هر مقطع تحصیلی در کشور، در صورت حضور در مراسم جشن فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ۲,۵۰۰,۰۰۰ ،کارشناسی ارشد ۴,۰۰۰,۰۰۰ و دکتری ۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال پاداش دریافت خواهند کرد.
همچنین کلیه دانشجویان ممتاز مشمول این آِئین نامه که در مسابقات و همایش های جهانی و بین المللی به مقام اول تا سوم نائل شوند، به ترتیب در مقاطع دکتری ۱۰، ۷ و ۵ درصد،کارشناسی ارشد ۵۰، ۴۰ و ۳۰ درصد ،کارشناسی ۱۰۰، ۷۵ و ۵۰ درصد از تخفیف شهریه ثابت و متغیر برای دو نیمسال تحصیلی برخوردار خواهند شد.
دانشجویانی هم که در مدت تحصیل خود در مسابقات قرآن و عترت، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اختراعات، کارآفرینی، نانو، رباتیک، جشنواره علمی، فرهنگی و هنری معتبر داخلی (با تایید دبیرخانه مربوطه)، انتخاب دانشجوی نمونه کشوری، المپیادهای علمی، ورزشی، مسابقات قهرمانی کشور و دانشگاه پیام نور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مقام اول تا سوم نائل شوند به ترتیب در مقاطع دکتری ۱۰، ۷ و ۵ درصد،کارشناسی ارشد ۵۰، ۴۰ و۳۰ درصد و کارشناسی ۱۰۰، ۷۵ و ۵۰ درصد از تخفیف شهریه ثابت و متغیر برای یک نیمسال تحصیلی برخوردار خواهند شد.
دانشجویان مخترع و مبتکری نیز که با نام دانشگاه پیام نور و هماهنگی و تائید معاونت پژوهشی دانشگاه در مسابقات، نمایشگاه ها و کنگره های بین المللی شرکت می کنند،حداکثر مبلغ ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال دریافت می کنند که ۵۰ درصد هزینه قبل از اعزام و ۵۰ درصد هزینه پس از اعزام پرداخت خواهد شد.
همچنین دانشجوی مخترع که اختراع او طبق ضوابط قانونی ثبت علائم و اختراعات از اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تائیدیه مربوط را دریافت کند و در زمان دریافت گواهی درحال تحصیل در دانشگاه پیام نور باشد، در دوره کارشناسی از پرداخت ۱۰۰ درصد شهریه ثابت و در دوره کارشناسی ارشد از پرداخت ۴۰ درصد شهریه ثابت و دانشجوی دکتری، از پرداخت ۲۰ درصد شهریه ثابت یک نیم سال تحصیلی معاف خواهد بود.
دانشجویانی هم که در طول یک دوره تحصیلی تالیف یا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی را که با نام دانشگاه پیام نور منتشر کنند، بعد از تائید بخش یا گروه علمی مربوطه در سازمان مرکزی، در دوره کارشناسی از ۱۰۰درصد تخفیف شهریه ثابت و در دوره کارشناسی ارشد از ۵۰ درصد تخفیف شهریه ثابت و در دوره دکتری از ۲۰ درصد تخفیف شهریه ثابت در یک نیمسال تحصیلی برخوردار خواهند شد.
دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی نیز که در فعال کردن و پویایی انجمن های علمی (مرتبط با رشته تحصیلی) مشارکت فعالی داشته باشند، پس از تائید گروه علمی ذی ربط، برای عضویت در انجمن های علمی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه حق عضویت سالیانه دریافت می کنند.
همچنین به دانشجویان مبتکری که طرح و ایده خود را به گروه های علمی ذی ربط ارائه و تاییدیه علمی دریافت کنند، پس از تایید مستندات توسط شورای پژوهشی استان، برای ساخت نمونه اولیه طرح(بسته به هزینه ساخت ) بین ۲ تا ۴ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار حاشیه ای پیام نوراخبار کاردانی پیام نوراخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار کارشناسی پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .