سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 93 (نوبت چهاردهم) دانشگاه پیام نور/ دانلود رایگان دفترچه

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM), سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور   سال ۱۳۹۳ (نوبت چهاردهم) می‌رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ ۱۳/۰۳/۹۳ آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۳/۹۳ پایان می‌پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون می‌باشند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند. ضمناَ توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد:

 

8dpfy2a1d4gi8i3stoxd نحوه ثبت نام و لیست رشته های دوره هاي فراگير كارشناسي ارشد دانشگاه پيام نور سال 93نوبت چهاردهم

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره شرایط وضوابط ، تاریخ و نحوه ثبت نام در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۳ (نوبت چهاردهم)

 

شرایط ثبت‌نام‌:

علاقمندان به تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ،مقررات وظیفه عمومی ، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در زمان ثبت‌نام در سایت سازمان قرار دارد) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضی شوند.لازم به توضیح است منحصراً داوطلبانی که در آزمون ثبت نام و در جلسه امتحان شرکت و نهایتاً به عنوان پذیرفته شده از طریق سایت سازمان اعلام شوند مجاز به تحصیل در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خواهند بود .

پذیرش فقط برای مهر 93 می باشد.پذیرش در این ثبت نام برای نیمسال مهر 93 صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در دوره فراگیر ارشد امسال حداکثر تا 31 شهریور 93 باید فارغ التحصیل شده باشند.

 

 

 

 داوطلبان باید از لینک زیر اقدام به خرید کارت اعتباری برای ثبت نام کرده و ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام دهند.

 

 

هزینه کارت اعتباری در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 پیام نور 57.500 هزار تومان عنوان شده است.

 

 

 

 

ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون ‌سال ۱۳۹۳، منحصراً به روش ذیل امکان پذیر می‌باشد:

 

1- مراجعه به سایت سازمان به نشانی: (www.sanjesh.org).  

 

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از سایت سازمان.

 

3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

 

4-با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۵۷۵٫۰۰۰ (پانصد و هفتادو پنج هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. 

 

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

 

به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون ، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون:

 

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۳ (نوبت چهاردهم) در روز جمعه مورخ ۱۴/۰۶/۹۳ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۰۶/۹۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۶/۹۳ با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۳ تقاضانامه تعیین می‌گردد. 

 

دفترچه راهنماي پذيرش دوره هاي فراگير کارشناسی ارشد93 دوره چهاردهم دانشگاه پیام نور از سوی سازمان سنجش منشتر شد. داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور میتوانند. با لینک مستقیم از سرور قدرتمند سایت بصورت رایگان دانلود نمایند.

 

 

 

 

 

 

توصیه‌های‌ مهم‌:

 

 

1- داوطلبان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی به سایت سازمان  سنجش، دفترچه راهنمای ثبت‌نام مراجعه نمایند.

 

2- داوطلبان ضرورت دارد با توجه به تاثیر ۲۰ درصدی معدل کارشناسی در نمره‌کل، نهایی در درج معدل خود در تقاضانامه ثبت‌نامی دقت نمایند. بدیهی است در صورت وجود مغایرت بین معدل اعلام شده با معدل درج شده در مدارک و مستندات ارائه شده قبولی آنها در صورت پذیرفته شدن باطل خواهد شد.

 

3- به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد رهگیری ۱۶ رقمی، در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح موارد فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

4- توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

 

5- هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های عمومی ‌اعلام ‌خواهد شد. 

 

6- در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های: ۹-۸۸۹۲۳۵۹۵-۰۲۱ با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

 

 

8dpfy2a1d4gi8i3stoxd نحوه ثبت نام و لیست رشته های دوره هاي فراگير كارشناسي ارشد دانشگاه پيام نور سال 93نوبت چهاردهم

 

 

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .