سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

نحوه اطلاع از حذفیات و تستی یا تشریحی بودن دروس در امتحانات پایان ترم پیام نور

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور(PNU-CLUB.COM)  یکی از مهمترین مواردی که دانشجویان پیام نور در کل دوران تحصیل با آن روبرو می باشند لیست منابع می باشد.لیستی که دقیقا منبع امتحانی برای هر درسی در هر ترمی به صورت جداگانه برای آن مشخص شده است.

دانشجویانی که در دانشگاه  پیام نور درس می خوانند هر ترم ممکن است با نحوه جدیدی از سوالات امتحانی روبرو شوند از تغییر منابع و سایر مواردکه بگذریم به تستی و تشریحی بودن سوالات هر امتحان میرسیم ! سوالاتی که ممکن است این ترم تستی و ترم دیگر تشریحی ! و یا ترکیبی از سوالات تستی و تشریحی باشد!.

چند ترمی می باشد که تستی و تشریحی بودن امتحانات پایان ترم پیام نور در لیست منابع هر رشته برای هر درس اعلام میشود. در لیست منابع دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد پیام نور ستونی وجود دارد با عنوان "نوع آزمون" (به تصویر زیر توجه کنید) در این ستون روبروی هر درسی نحوه طراحی سوالات مشخص شده است. ملاک تستی تشریحی سوالات امتحانات پایان ترم پیام نور آخرین لیست منابع اعلام شده برای همان ترم می باشد*. پس دانشجویان پیام نور برای انکه دچار مشکل نشوند همواره باید لیست منابع جدید و حتی اصلاحیه های منابع را که ممکن است در طول ترم ارائه شوند را مطالعه کنند تا بتوانند از تستی یا تشریحی بودن امتحانات مطلع شوند.


توجه کنید ملاک تستی یا تشریحی بودن امتحانات ترم تابستان پیام نورلیست منابع نیمسال دوم ستون "نوع آزمون" می باشد

pnu-club.com-hazfiyat


 یک نکته مهم دیگر را در رابطه با لیست منابع پیام نور می گوییم و آن حذفیات دروس پیام نور است. شاید شما هم چیزهایی در رابطه با حذفیات برخی دروس شنیده باشید اما آنچه ملاک عمل و مورد قبول است حذفیاتی می باشد که در آخرین لیست منابع پیام نور در همان نیمسال تحصیلی اعلام شده است.اینکه میگوییم در همان نیمسال بخاطر این است که ممکن است در هر نیمسال منابع و حذفیات دروس دچار تغییراتی شود.


بعد از آنکه لیست منابع رشته خود را دانلود کردید روری هر درسی در ستون آخر، سمت چپ بخشی وجود دارد با عنوان "شرح پیوست" در این قسمت اگر حذفیات و یا توضیحاتی وجود داشته باشد نوشته می شود و ملاک حذف و یا فصول مطالعه همین قسمت "شرح پیوست"در لیست منابع می باشد و لازم به ذکر است اگر در بخش شرح پیوست درس مربوطه چیزی نوشته نشده باشد یعنی کل کتاب باید مطالعه شود

 

 

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار کارشناسی پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .