سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

فراخوان بورسیه دانشگاه پیام نور در اردیبهشت/ متقاضیان بومی در اولویت جذب

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) دبیر جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور از انتشار فراخوان ثبت‌نام ازمتقاضیان بورسیه این دانشگاه در اردیبهشت ماه سال 93 خبر داد.

 

دکتر محمد آریامنش، با اشاره به تصمیمات وزارت علوم در راستای رفاه حال متقاضیان بورس، اظهار کرد: فراخوان بورس دانشجویی دانشگاه پیام نور از فراخوان استخدام تفکیک شده و هرساله در اردیبهشت ماه از طریق درگاه الکترونیکی مرکز جذب اعضای علمی وزارت علوم اعلام خواهد شد.

 

وی افزود: بنابراین فهرست نیازهای بورس دانشگاه پیام نور نیز مثل سایر دانشگاه‌ها در اردیبهشت سال 93 اعلام خواهد شد.

 

آریامنش با بیان اینکه سیاست دانشگاه پیام نور تقویت هرم هیات علمی و کیفی سازی دانشگاه است، تصریح کرد: این موضوع شامل بورسیه‌های دانشجویی نیز می‌شود، بنابراین بدیهی است از میان متقاضیان سعی خواهد شد افرادی که دارای سوابق علمی، پژوهشی و فرهنگی درخشان‌تری باشند، گزینش شوند.

 

دبیر هیات اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور، گفت: طبیعی است سطح علمی دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم نیز با هم متفاوت بوده و در این رقابت به این موضوع توجه ویژه خواهد شد و دانشگاه‌های با سطح علمی بالاتر، از امتیاز بیشتری برخوردار خواهند بود.

 

آریامنش درباره سیاست دانشگاه مبنی بر سایر اولویت‌های مورد نظر، ادامه داد: با توجه به تقاضاهای تعداد زیادی از اعضای هیات علمی غیر بومی دانشگاه مبنی بر تغییر محل خدمت، موضوع در هیات اجرایی جذب مطرح و مقرر شده از این پس متقاضیان بومی گزینش شوند، بنابراین در فراخوان بورس نیز افراد بومی برای خدمت در واحدها و مراکز دانشگاهی پیام نور انتخاب خواهند شد؛ مگر در مواردی که متقاضی بومی نداشته باشد؛ با این وجود استان‌های همجوار در اولویت قرار خواهند گرفت.

 

ممنوعیت‎های دانشگاه پیام‎نور برای ثبت‎نام از متقاضیان بورسیه و هیأت علمی


رئیس هیأت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور به برخی ممنوعیت‎های جذب استاد و بورسیه در این دانشگاه اشاره کرد.


محمد آریا منش با اشاره به جذب بورسیه در دانشگاه پیام نور، گفت: دانشگاههای کشور بر اساس مصوبه وزارت علوم هر ساله دو بار فراخوان جذب برای استخدام پیمانی منتشر می کردند، اما وزارت علوم در سال گذشته اعلام کرد که بورسیه ها را در فراخوان مستقل پذیرش کند.

 

وی ادامه داد: همزمان با فراخوان جذب وزارت علوم برای بورسیه، دانشگاه پیام نور هم در این فراخوان شرکت می کند و در واقع این دانشگاه جذب بورسیه مستقل از وزارت علوم ندارد.

 

رئیس هیأت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه سیاستهای دانشگاه پیام نور در جذب بورسیه ها تغییراتی داشته، افزود: پیام نور بر جذب دکتری تاکید دارد مگر اینکه در مقاطع محروم دانش آموختگان دکتری حاضر به تدریس نباشند.

 

آریامنش تاکید کرد: در فراخوانهای جدید شرایط دانشگاه پیام نور به صورت شفاف مطرح می شود، چون پیش از این افرادی شرایط ثبت نام را نداشتند اما در مرحله مصاحبه پذیرفته می شدند. هم اکنون اعلام کردیم که متقاضیان دارای معدل ۱۵ به پایین اجازه ثبت نام در پذیرش جذب و بورسیه پیام نور را ندارند و این دانشگاه صرفاً از دانشگاههای معتبر کشور و دارای رتبه علمی بالا، افراد را برای جذب و بورسیه می پذیرد.

 

به گفته وی، دانشگاه پیام نور درصدد است حتماً برترین های علمی را در این دانشگاه به عنوان استاد بپذیرد.

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار کارشناسی ارشد پیام نوراخبار کارشناسی پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .