سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون بهمن ماه سال ۹۲ دانشگاه پیام نور

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) جزئیات ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی (پذیرش با سوابق تحصیلی) بهمن ماه سال 92 اعلام شد.

 

 

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 ثبت‌نام کرده (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و همچنین متقاضیانی که در آزمون فوق ثبت‌نام نکرده اند می توانند در این مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

 

 

 

با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو بعضی از مراکز و یا واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، پس از اعلام نتایج نهایی کنکور 92 اعلام شده است، جدول کدرشته محل های تکمیل ظرفیت این رشته ها از ساعت 20 ( 8 شب) روز دوشنبه 25 آذر ماه 92 بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

 

 

آن دسته از داوطلبانی که در یکی از رشته‌های تحصیلی متمرکز آزمون سراسری سال 1392 پذیرفته شده‌اند، با رعایت ضوابط مربوط و در نظر گرفتن تبصره‌های موجود می توانند متقاضی شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه مذکور شوند.

 

 

 

 

 

در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، قبولی قبلی آنان «کان‌لم یکن» تلقی خواهد شد. لذا به پذیرفته‌شدگان تأکید می‌شود، در تکمیل فرم تقاضانامه شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دقت کافی مبذول دارند، در غیر اینصورت هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود. در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

 

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۲ ثبت‌نام کرده (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و همچنین متقاضیانی که در آزمون فوق ثبت‌نام نکرده اند می توانند در این مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.


داوطلبان و متقاضیان می‌توانند از روز اول تا پنجم دی ماه ۹۲ به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به تکمیل ظرفیت (مبلغ ۳۵,۰۰۰ ریال) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۵۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی (بهمن ماه سال ۱۳۹۲) شامل فهرست و شرایط ثبت نام، شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی گروه ریاضی، گروه تجربی، گروه انسانی، گروه هنر و گروه زبان منتشر شده است

 

 

 

 

 

پذیرفته‌شدگان متمرکز آزمون سراسری در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی بورسیه و یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان دیپلمه رسمی و یا پیمانی شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز به ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه مذکور نیستند و و چنانچه اقدام به انتخاب رشته کنند و پذیرفته شوند قبولی آنان کان لم یکن خواهد شد.

 

 

 

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار کارشناسی پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .