سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

جزئیات ثبت نام بدون آزمون بهمن ۹۲ در رشته های پیام نور +لیست رشته ها

به گزارشباشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) : اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تاریخ و نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی (پذیرش با سوابق تحصیلی) بهمن ماه سال ۱۳۹۲ اعلام شد.

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۲ ثبت نام کرده اند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) و همچنین متقاضیانی که در آزمون فوق ثبت نام  نکرده اند می توانند در این مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش جدید بدون آزمون بهمن ماه ۹۲ شرکت کنند.

 

کلیه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در این اطلاعیه و دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی از  ۱ دی ماه ۱۳۹۲  لغایت ۵ دی ماه ۱۳۹۲  به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی : www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به تکمیل ظرفیت (مبلغ ۳۵,۰۰۰ ریال) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۵۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

 

 

    الف) موارد قابل توجه:
     
    ۱- آن دسته از داوطلبانی که در یکی از رشته‌های تحصیلی متمرکز آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ پذیرفته شده‌اند، با رعایت ضوابط مربوط و در نظر گرفتن تبصره‌های ذیل می‌توانند متقاضی شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه مذکورشوند.

 

    تبصره ۱: در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، قبولی قبلی آنان «کان‌لم یکن» تلقی خواهد شد. لذا به پذیرفته‌شدگان تأکید می‌شود، در تکمیل فرم تقاضانامه شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دقت کافی مبذول دارند، در غیر اینصورت هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

 

تبصره ۲: در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

 

۲- پذیرفته‌شدگان متمرکز آزمون سراسری در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی بورسیه و یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان دیپلمه رسمی و یا پیمانی شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز به ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در اطلاعیه مذکور نمی‌باشند. و چنانچه اقدام به انتخاب رشته نمایند و پذیرفته شوند قبولی آنان کان لم یکن خواهد شد.

 

۳- داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی ضرورت دارد در انتخاب رشته‌های تحصیلی مورد علاقه، به شرایط و ضوابط هر یک از رشته‌های انتخابی مندرج در اطلاعیه و همچنین شرایط و ضوابط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی مربوط که در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ و سایر اطلاعیه‌های مربوط درج شده است، توجه نمایند.

 

۴- نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج دراطلاعیه مربوط براساس امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، خواهد بود.

 

 

ب) تکالیف داوطلبان‌ برای‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو در این مرحله:‌


۱-ب) ویژه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ ثبت‌نام نموده‌اند:


۱-۱-ب)مراجعه به سایت اینترنتی سازمان، برای تهیه کارت یا کارت‌های اعتباری به تعداد مورد نیاز با توجه به جدول کدرشته محل‌های مربوط.


۲-۱-ب) انتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (۱ دی ۹۲ لغایت ۵ دی ۹۲ ).

 

۲-ب) ویژه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۲ ثبت‌نام ننموده‌اند:


۱-۲-ب) مراجعه به سایت اینترنتی سازمان، برای تهیه کارت یا کارت‌های اعتباری به تعداد مورد نیاز و دفترچه راهنمای ثبت‌نام.


۲-۲-ب) تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام.


۳-۲-ب) تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (۱ دی ۹۲ لغایت ۵ دی ۹۲ ).

 

 

ج) ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو در این مرحله:‌


ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دانشجو (پذیرش بدون آزمون) بهمن ماه سال ۱۳۹۲ که در دفترچه راهنما درج شده، منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org امکان‌پذیر است. لذا داوطلبان لازم است اقدامات لازم به شرح ذیل را بعمل آورند:


۱-ج) مراجعه به سایت اینترنتی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org


2-ج) دریافت جداول کدرشته محل‌های پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت سراسری سال ۱۳۹۲ و یا دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق سایت سازمان.


۳-ج) با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۳۵٫۰۰۰ (سی و پنج هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام نمایند.

 

تبصره ۱- چنانچه داوطلبی متقاضی انتخاب کد رشته محل های تحصیلی از ۲ و یا ۳ گروه آزمایشی می‌باشد،( براساس توضیحات تبصره ۲ ذیل)لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ ۳۵٫۰۰۰ (سی و پنج هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) را دریافت دارد.

 

تبصره ۲- منظور ازانتخاب کد رشته محل های تحصیلی از ۲ و یا ۳ گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب کد رشته محل های گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی و یا علوم انسانی) از گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز انتخاب رشته نماید. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی انتخاب رشته نماید.

 

۴-ج) آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.

 

 

 

 

 

 


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
اخبار کارشناسی پیام نوراخبار مهم پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .