سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

آغاز ثبت نام آزمون ورودی دکتری سال ۱۳۹۳ / دانلود رایگان دفترچه ثبت نام

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (باشگاه پیام نور) ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۳ دانشگاه ها آغاز شد / معدل موثر دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد ۲۰ درصد است که با ۸۰ درصد نمره کتبی در مجموع ۳۰ درصد نمره حاصل از آزمون را تشکیل می دهد.

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۳ می رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور از طریق سایت این سازمان از روز سه شنبه ۵ آذرماه ۱۳۹۲ آغاز و در روز دوشنبه ۱۱ آذرماه ۱۳۹۲ پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه داوطلبان متقاضی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون می باشند می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

 

 

 

 

 

هزینه کارت اعتباری برای ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۳۹۲ (نیمه متمرکز)،  ۳۱٫۵۰۰ هزار تومان عنوان شده است.

 

    برای ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۲  (از ۵ آذرماه ۹۲ فعال می شود)

 

 

شــــــــــــــرایط ثبت نـــــــــام:

الف) ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۳ در محدوده زمانی ۵ آذرماه ۹۲ الی ۱۱ آذرماه ۹۲ صورت خواهد گرفت.

ب) هر داوطلب ‌بر اساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند منحصرا” در یک کدرشته‌ امتحانی متناسب با مدرک فارغ التحصیلی(بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما) ‌ ثبت‌نام‌ و در آزمون‌ مربوط شرکت‌ نماید.

ج) داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما شخصاً به سایت این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org به ‌منظور ثبت‌نام‌، مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی اقدام نمایند.

د) برای ثبت‌نام‌ در آزمون ‌سال ۱۳۹۳، اقدامات ذیل بایستی صورت پذیرد:

۱- مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org.

۲- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) از سایت سازمان.

۳- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

۴- پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت رمز ورود برای ثبت نام :

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ ۳۱۵٫۰۰۰ (سیصد و پانزده هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

تبصره: به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای پرداخت هزینه ثبت‌نام لینک پرداخت هزینه از روز شنبه مورخ ۲/۹/۹۲ در سایت این سازمان فعال شده و داوطلبان می‌توانند از این تاریخ نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

هـ‍ ) تذکــــــــــــــرات‌ مهــــــــــــــــم:

۱- مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.

۲- مسئولیت‌ صحت‌ کلیه‌ مندرجات‌ تکمیل‌ شده‌ (مندرجات‌ فرم‌ تقاضانامه) به‌ عهده‌ داوطلب‌ خواهد بود.

۳- پس از پایان مهلت مرحله ویرایش اطلاعات تقاضانامه ( ۵ آذرماه ۱۳۹۲  لغایت ۱۳ آذرماه ۱۳۹۲ )، اعمال هیچگونه تغییری در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امکان‌پذیر نمی‌باشد، بنابر این‌ داوطلب‌ باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را بکار گیرد.

۴- هر زمان‌ مشخص‌ شود که‌ داوطلب،‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ یا واجد یکی‌ از شرایط و ضوابط مندرج‌ در  دفترچه‌ راهنما  نمی‌باشد، در هر مرحله‌ای‌ از آزمون‌ (ثبت‌نام‌، شرکت‌ در آزمون‌، پذیرفته‌شدن‌، حین‌ تحصیل‌ در دانشگاه ‌و …) محروم‌ خواهد شد.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام ،ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند.ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به این راهنما مراجعه نمایند.ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند.بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب ، در صورت پذیرفته شدن در آزمون قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 

زمان توزیع کارت ،برگزاری و محل آزمون:

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۳ در روز جمعه مورخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه شنبه مورخ ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۲ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۲ با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در تقاضانامه تعیین می گردد.لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای  ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

 

اعلــــــــــــــــام نتـــــــــــــــایج:

۱- نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه سوم فروردین ماه ۱۳۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

۲- انتخاب رشته محلهای تحصیلی برای آندسته از داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته می شوند منحصرا” از طریق سایت سازمان در نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ صورت خواهد گرفت.

۳- معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محلهای تحصیلی برای شرکت در مصاحبه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با توجه به کد رشته محلهای انتخابی و نمرات آزمون در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ از طریق سایت سازمان بصورت کارنامه منتشر خواهد شد.

۴- فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون در نیمه اول شهریور ماه ۱۳۹۳ بر روی سایت سازمان قرار می گیرد.

 

نـکــــــــــــــات مـهــــــــــــــم‌:

۱) گزینش نهایی در این آزمون بر اساس ۳۰% نمره آزمون و ۷۰% نمره مصاحبه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی انجام خواهد شد.

۲) آزمون منحصراٌ در یک نوبت (یک جلسه) در روز جمعه مورخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌بایست به کلیه دروس (زبان خارجی، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی) در همین نوبت پاسخگویی نمایند. ضمناٌ ضریب آزمون درس زبان خارجی در کلیه گروههای آزمایشی یک (۱) می‌باشد.

۳) آزمون دروس امتحانی به صورت تستی بوده و کلیه دروس دارای نمره منفی می باشد.

۴) با توجه به تأثیر ۲۰ درصدی معدل دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در محاسبه نمره کل آزمون کتبی اکیداً توصیه می‌گردد که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را با توجه به بند «س» قسمت تعاریف در دفترچه راهنما با دقت درج نمایند. شایان ذکر است معدل‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل آزمون کتبی داوطلبان خواهد داشت.

۵) اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایید، تأکید می‌شود که تمامی مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهید و یا بر انجام امور مربوط، در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشید.

۶) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامی توسط متصدیان کافی‌نت‌ها، متأسفانه اطلاعات معمولاً با اشتباهاتی در تقاضانامه درج می گردد،که مسئولیت هرگونه خطا در این مورد متوجه شخص داوطلب است و سازمان سنجش آموزش کشور به هیچ وجه امکان اصلاح اشتباهات مذکور را نداشته و هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد شد.

۷) توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه ، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

۸) هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

۹) در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن‌های: ۰۲۱-۸۸۹۲۳۵۹۵-۹ با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار دکتری پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .