سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

حذف تخلفات انضباطی دانشجویان در قبال حفظ آیات قرآن کریم

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (PNU-CLUB.COM) , رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان از تدوین طرح ویژه‌ای برای رفع مشکلات انضباطی دانشجویان در قبال حفظ آیات قرآنی خبر داد.

ایوب مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، اظهار داشت: ارتقای شاخص‌های دینی و معرفتی بین دانشجویان و ایجاد فضایی سرشار از معنویت و توجه به اخلاقیات از جمله رسالت‌های دانشگاه پیام نور در کنار ارتقای علمی جوانان ایران اسلامی است.

 

وی افزود: هم اکنون بیش از 23 هزار جوان کردستانی در 10 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور و در 92 رشته و گرایش در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

مرادی تصریح کرد: مطمئناً در برخی موارد شاهد تخلفات انضباطی به ویژه در سر جلسه امتحانات هستیم که این امر با محرومیت دانشجو و درج نمره 25 صدم در کارنامه وی همراه می‌شود.

 

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به میزان بسیار پایین تخلفات دانشجویان در این حوزه و برای فرهنگ سازی در این خصوص شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور کردستان در اقدامی نیک و تحسین برانگیز اقدام به مصوبه‌ای ویژه در این خصوص کرد.

مرادی افزود: بر اساس مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه از این به بعد دانشجویان متخلف می‌توانند با حفظ آیاتی از قرآن کریم در کاهش جرایمشان سهیم شده و از درج نمره 25 صدم در کارنامه‌اشان جلوگیری کنند و تخلف آنان به غیبت در جلسه آزمون تبدیل شود.


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .