سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

اطلاعیه اعلام‌ اسامی‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی ازمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۲

به گزارش باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور (باشگاه پیام نور), سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور با امید به‌ اینکه‌ پذیرفته‌شدگان‌ این‌ آزمون‌ در اشاعه‌ فرهنگ‌ غنی‌ و انسان‌ساز مکتب‌ اسلام‌ و بارور نمودن‌ انقلاب اسلامی‌، تداوم‌ بخش‌ دستآوردهای‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ باشند، بدین‌وسیله‌ به‌ اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌کننده‌ در آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۲ می‌رساند که فهرست‌ اسامی‌ قبول‌شدگان‌ نهایی‌ کلیه کدرشته‌های امتحانی روی سایت این سازمان قرار گرفته است.

 

الف – تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان:
از کلیه‌ داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی‌ هریک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ می‌نماید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

 

بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است که در یکی از روزهای یکشنبه ۱۷/۶/۹۲، دوشنبه ۱۸/۹/۹۲ و یا سه‌شنبه ۱۹/۶/۹۲ با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در ذیل برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی‌ ذیربط مراجعه نمایند.

 

ب – نحوه گزینش نهایی و ضوابط مربوط:
۱ـ در گزینش نهایی هریک از رشته‌محل ها، با توجه به قانون مربوط به سهمیه رزمندگان، ۲۰ درصد ظرفیت هر رشته با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون مذکور به این سهمیه تخصیص داده شده و ۱۰ درصد اضافه بر ظرفیت با رعایت مصوبات مربوط به مربیان آموزشی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری اختصاص داده شده و گزینش براساس آن انجام گرفته است.


۲ ـ با توجه به ضوابط آزمون پذیرش نهایی داوطلبان با توجه به مصوبات مربوط و دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به سهمیه ثبت نامی براساس نمره اولیه آزمون (۸۰ درصد نمره کل آزمون و ۲۰ درصد معدل تراز شده مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) با ضریب ۱ و نمره مصاحبه اعلام شده از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با ضریب ۱ صورت پذیرفته است.


۳ـ برای داوطلبان واجد شرایط گزینش کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق سایت اینترنتی این سازمان در تاریخ ۱۰/۷/۹۲ قابل دسترسی خواهد بود.


۴ ـ از آنجا ئیکه تغییر گرایش و انتقال پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری «Ph.D» امکان‌پذیر نمی‌باشد و همچنین امور مربوط به آن در حیطه وظایف این سازمان نیز نمی‌باشد، لذا درخواست‌های داوطلبان در این خصوص قابل بررسی نخواهد بود.

 

 

ج – مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌:
۱- اصل‌ و یک نسخه تصویر مدارک‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد مورد تایید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فنآوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد قید شده‌ باشد.


تبصره‌1- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) نمی‌باشند، لازم‌ است اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل اخذ مدرک مذکور را با محتوی فرم ذیل این اطلاعیه تکمیل و پس از تأیید موسسه محل تحصیل، در زمان ثبت‌نام به موسسه محل قبولی ارائه نمایند.


تبصره‌2- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون (زمان ثبت‌نام ۸/۸/۱۳۹۱ لغایت ۱۶/۸/۱۳۹۱) دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی‌ارشد بوده‌اند و می‌بایست تا تاریخ ۳۱/۶/۹۲ فارغ‌التحصیل شوند، به عبارت دیگر در زمان ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون دانشجو بوده‌اند، لازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان براساس ‌(‌0) تا (۲۰) تا تاریخ ۳۱/۶/۹۱ توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی‌ارشد در فرم مخصوص (مندرج در صفحه ۵۷ دفترچه راهنمای ثبت‌نام) درج و پس از تأیید مسئول ذی‌ربط به هنگام ثبت‌نام ارائه گردد.


۲- اصل‌ و دو سری‌ تصویر از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و کارت ملی.


۳- شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌.


۴- ارائه مدرکی که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه آنها‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه ۳ دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۲ مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌).


۵- حکم‌ مرخصی‌ سالانه‌ یا موافقت‌ کتبی‌ و بدون‌ قید و شرط سازمان‌ متبوع‌ برای‌ کارمندان‌ دولت.


۶- معرفی‌نامه‌های مذکور در ذیل لازم است حداکثر تا قبل‌ از انتخاب‌ واحد برای‌ نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ 93-1392 توسط پذیرفته‌شدگان‌ از محل مربوط اخذ و به‌ موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل‌ قبولی‌ تحویل‌‌ گردد؛ ‌در غیر این‌ صورت،‌ از ثبت‌نام آنان برای نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ جاری‌ ممانعت‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد و قبولی‌ آنان «کان‌ لم‌ یکن» تلقی‌ می‌گردد.


۱-۶- معرفی‌نامه رسمی از ستاد مشترک‌ سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی‌ یا وزارت‌ جهاد کشاورزی با امضاء و مهر هریک‌ از رؤسای‌ ارگان‌های‌ مذکور که‌ در آن قید شده‌ باشد داوطلب‌ با توجه‌ به‌ ماده‌ 1 و تبصره‌های چهارگانه‌ آن‌ در آیین‌نامه‌ اجرایی‌ قانون‌ ایجاد تسهیلات‌ برای‌ ورود رزمندگان‌ و جهادگران داوطلب‌ بسیجی‌ به‌ دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ و سایر شرایط مندرج‌ در آیین‌نامه‌ مذکور واجد شرایط استفاده‌ از سهمیه‌ رزمندگان‌ می‌باشد.


تبصره‌- براساس‌ هماهنگی‌های‌ انجام‌ شده، گواهی‌‌های‌ مربوط به‌ ردیف ۱-۶ توسط ارگان‌های‌ ذی‌ربط به طور یکجا به‌ موسسه‌ آموزش عالی‌ محل قبولی‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ ارسال‌ خواهد شد.


۲ـ۶ـ با توجه به ادغام ارگان‌های بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی و ستاد کل امور آزادگان تحت عنوان بنیاد شهید و امور ایثارگران به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان پذیرفته‌ شده‌اند می‌رساند در زمان ثبت‌نام ملزم به ارائه تأییدیه سهمیه ثبت‌نامی نمی‌باشند و ملاک عمل برای ثبت‌نام همان عنوان درج شده در لیست‌های ارسالی به موسسات می‌باشد.


۳-۶- ارائه معرفی‌نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فنّآوری. این سهمیه شامل مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که پذیرش دانشجوی آنها از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌پذیرد می‌باشد. لازم به تاکید است اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مشمول استفاده از این سهمیه نمی‌باشند.

 


د – تذکرات‌ مهم
۱ـ حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.


۲ـ به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود که قبل از مراجعه در تاریخ‌های تعیین شده جهت ثبت‌نام، اطلاعات تکمیلی را در سایت اینترنتی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مطالعه نمایند.


۳ـ معدل‌ مدرک کارشناسی (لیسانس)‌ و کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس)‌ پذیرفته‌شده‌ باید با معدل‌هایی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام، شرکت در آزمون و یا نهایتاً در مرحله مصاحبه به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت، ضمن «کان‌لم‌یکن» تلقی شدن قبولی، از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) جداً خودداری خواهد شد.


۴- نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت‌نامی ارسالی به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۲ ابلاغ گردیده است تا از ثبت‌نام پذیرفته‌شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک یا مدارک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ثبت‌نامی از طرف داوطلبان به این سازمان باشد) می‌باشند، جداً ممانعت به عمل آورند، لذا به این‌دسته از پذیرفته‌شدگان توصیه می‌گردد به محل قبولی خود مراجعه ننمایند و درصورت لزوم چنانچه در این‌باره سوالی دارند می‌توانند از طریق سایت سازمان در بخش پاسخگویی اینترنتی اقدام نمایند. بدیهی است که به مراجعات حضوری و هر نوع مکاتبه‌ای به هر طریق دیگری غیر از سایت این سازمان پاسخ داده نخواهد شد.


۵ ـ از پذیرفته‌شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 31/6/92 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «کان‌ لم‌یکن» تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان، طبق‌ مقررات‌ با ایشان‌ رفتار خواهد شد.


۶ ـ در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی «کان‌لم‌‌یکن» تلقی‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.


۷ ـ به اطلاع داوطلبان آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال ۱۳۹۲ می‌رساند که مطابق ضوابط پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری سال ۱۳۹۲ حتی در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی، مجاز به شرکت و انتخاب رشته در آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال ۱۳۹۳ نخواهند بود.

 

 

هـ- اصلاحات مربوط به رشته‌های مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته


 

 با توجه به اعلام دانشگاه شهید بهشتی موارد مندرج در قسمت توضیحات کدرشته‌محلهای ۳۹۵۸ و ۳۹۵۹ از رشته امتحانی ۲۳۶۸ (مهندسی هسته‌ای) درخصوص عنوان رشته حذف می‌گردد.

 

و- تکمیل ظرفیت و رشته‌های جدید


اطلاعیه پذیرش دانشجو در برخی از کدرشته محل‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز) Ph.D سال ۱۳۹۲، در تاریخ ۲۹/۷/۹۲ از طریق نشریه پیک سنجش و سایت اینترنتی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

 

با توجه به کنترل های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع الوصف داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت درصورتی که منحصراً درباره کدرشته های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۱۵/۷/۹۲ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام نمایند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ ۱۵/۷/۹۲ صورت پذیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.


ضمناً داوطلبان گرامی می توانند سؤالات خود را با شماره تلفن های ۹۹-۸۸۹۲۳۵۹۵-۰۲۱ یا با بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مطرح نمایند و از مراجعه حضوری جداً خودداری فرمایند.

 

دریافت فرم فرم مخصوص پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز) «Ph.D» سال ۱۳۹۲ فرمت PDF


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .