سفارش آگهی لامپ رشد گیاه
نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور با پاسخنامه
 نمونه سوالات کارشناسی ارشد فراگیر
پایان نامه
 تایپ متن و مقاله و پایان نامه
  • قوانين و آيين نامه های دانشگاه پيام نور
  • دسترسی سريع به مطالب بسيار مهم
  • مطالب پيشنهادی سايت برای دانشجويان
  • راهنما و آموزش های تصويري برای دانشجويان

توسعه فضاهاي آموزشي دانشگاه پيام نور تهران

به گزارش باشگاه دانشجویان پیام نور, رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران از آغاز ساخت 21 هزار متر مربع فضای آموزشی جدید این دانشگاه در استان تهران خبر داد.


حسن علیزاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : با اضافه شدن این فضاها ، فضاهای آموزشی این دانشگاه به 70 هزار متر مربع می رسد.


وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی هر دانشجو در دانشگاه پیام نور سراسر کشور یک مترمربع است ، گفت : ‌ تلاش می کنیم سرانه فضاهای آموزشی خود را در استان تهران به 2 متر مربع به ازای هر دانشجو افزایش دهیم و این میزان با توجه به نیمه حضوری بودن این دانشگاه ، مناسب خواهد بود.


رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران افزود : پیمانکار طرح های جدید این دانشگاه تعیین شده اند و در مرحله نخست این طرح بیش از 50 میلیارد ریال اختصاص داده ایم و تکمیل این طرح ها به 180 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .


علیزاده با ابراز امیدواری از اختصاص به هنگام این اعتبار ، گفت : در این طرح ها ، بنای دانشگاه پیام نور شهریار ، اسلامشهرو تهران غرب هر یک در فضایی به مساحت 6 هزار متر مربع و در 6 طبقه و نیز بنای دانشگاه پیام نور رباط کریم نیز در سه طبقه و در زمینی به مساحت 2800 متر مربع ساخته می شود.


وی افزود : پیش بینی می کنیم مرحله نخست همه این طرح ها تا پایان امسال به پایان برسد و ساخت بناهای در حال ساخت در شهریار ،‌ اسلامشهر و تهران غرب نیز تا پایان سال93 پایان می یابد .


رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران با بیان اینکه سال گذشته هیچ اعتباری از محل تملک دارایی دولت به این دانشگاه پرداخت نشد ، گفت : امسال به 140 میلیارد ریال اعتبار عمرانی نیاز داریم .


علیزاده همچنین گفت : اگر اعتبار مورد نیاز اختصاص داده شود تا پایان سال طرح توسعه فضاهای آموزشی این دانشگاه را در پردیس و شهر ری نیزآغاز می کنیم .


انتهای خبر - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور -- WWW.PNU-CLUB.COM
گروه خبری:
آخرین اخبار پیام نوراخبار حاشیه ای پیام نوراخبار نظام وظیفهاخبار واحد ها و مراکز پیام نور
کلمات کلیدی:
    نکات قبل از ارسال نظر
  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند .
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ آبی نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد .
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند .